3.x

Dap.... mai devreme am avut o postare cu 3.0!
In era digitalizarii, supranumita si era 2.0 (de ce .. sincer nu stiu) .. am facut un mic TEST! 

Testul a inceput inainte de a pleca eu din Romania, adica acum mai bine de 2 luni,  prin a-mi "umbla" la contul de Facebook, astfel incat sa NU imi arate Data de nastere catre NIMENI! 
Vroiam sa vad cat de "tintuiti" in era digitala suntem .. (si aici ma includ si pe mine automat) 

Dap! 3.0 vroia sa fie un indiciu "hint"  ca am schimbat prefixul, si prin aceasta oportunitate 2.0 (inca 2.0) .. adica virtuala pe romaneste, sa le multumesc tuturor celor care intr-un fel sau altul si-au adus aminte ca azi este ziua mea de NASTERE .. si nu numai ziua de NUME! 
Si in SPECIAL sa le multumesc celor care NU si-au adus aminte nici de zi de nastere nici de nume! ;)

Si da, acum incepe O NOUA etapa, O noua versiune, 3.x (in termeni IT) ... o versiune imbunatatita, care invata, care evolueaza, care TRAIESTE! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!