Eu cu... mine

Stiu ca nu v-am mai stresat cu porcariile scrise de mine pe aici .. dar .. nu v-am stresat din cauza Providerului de net .. care .. a binevoit sa ma lase fara net 3 zile! INCHEIATE!!! asta e .. celor care imi furnizeaza mie net le urez SANATATE CHINEZEASCA!!!

Si ziceam ca NU v-am mai stresat ... nu v-am stresat ca sunt eu destul de stresat ... imi urasc locul de munca ... e STRESANT colegu' dar ... asta e ... AI HEV TU UORC !

As vrea sa fiu o perioada eu cu mine ... sa ma gandesc de ce am renuntat la lucrurile care-mi faceau placere .. de ce prietenii mei au renuntat la lucrurile care NE faceau placere .. si asa mai departe .. filozofii dinastea de 2 lei ... care ajung la o singura concluzie .. DE CE PWLA MEA MA MATURIZEZ!!!

MAMA LOR DE GRIJI ... mama ei de viata ! ! !

.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!