2 furculite si o scobitoare (challenge accepted)

Muahahaha!
La 2000 de Km departare de domnul Razvan de la Neydamn.eu , am acceptat provocarea lui de a face un EXPERIMENT!

Si anume: Echilibrarea PERFECTA a doua furculite, pe o scobitoare, si scobitoarea sa stea pe buza unui pahar!

Razvan scrie pe blogul lu : "După 20 de scobitori rupte și câteva furculițe aruncate pe jos am reușit."

Iar eu asa .. ca ne cunoastem, ii zic ca NUMAI dupa 2 scobitori ... sau mai exact LA A 2-a incercare am reusit sa balansez TOT "ansambul" inclusiv acum cand vorbesc cu voi... ansamblul este IN aceeasi stare de perfect echilibru.

Asa ca va PROVOC si pe voi, la un joc de echilibristica si sfidare a gravitatiei! Astept imagini si/sau video ;)

Imagini:







Din pacate, nu pot sa incarc video, ar dura O VESNICIE, aici in Germania upload de date se face cu ULUITOAREA viteza de MAXIM 100 de kilo... :(

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!