Picaso... Pff..

Dragii mei dragi.. nu stiu cati dintre voi stiau ca am talente ascunse (pe care le stiam dar nu le-am mai pus in valoare de ahaaaaa prin generala)


Iata ca in acest weekend am descoperit latura mea artistica!
Totul a inceput de la faptul ca taicameu' a pus-o pe surioara mea sa dea un .. spatiu in care si REGELE merge singur cu ulei ars pentru a proteja lemnul din care este facut de intemperiile care incep sa apara o data cu venirea iernii... asadar .. a inceput surioara mea sa dea cu ulei ars WC-ul de la tara ... ( caci despre el este vorba ) .. si .. intr-o mica pauza de la treba pe care o aveam eu de facut cu taicameu (sa stoarcem strugurii si sa facem VIN ;)) ) intreb de surioara mea ... ea fiind in gradina .. ma duc frumos la ea si observ ca deja incepuse sa "vopseasca" la latrina..(ca sa folsesc si alt cuvant ptr WC) .. zis si facut .. ea deja incepuse lucrul .. nu am avut destul ulei sa-l facem pe TOT in ulei ars .. si s-a gandit ea (ideea a fost a EI sa-l faca cu desene...) sa ii faca un smiley face pe spatele lui (wc-ului) ... asa ca eu cand am ajuns acolo ... mi-a trezit spiritul de ... ARTIST din mine si iata ce a iesit! 









Astept comentariile voastre cu multa caldura ;)) (pe masura ce voi o sa comentati o sa comentez si eu asupra celor 2 imagini creeate de mine pe lateralele closetului...)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!