Fizica cuantica si .. mersul pe role

Imediat dupa fostul meu post cu ebola cola ... primesc indicii de la prieteni cum ca ... ar trebuii sa scriu aici despre Fizica Cuantica ... si .. de ce nu despre mersul pe role!!!
Asa ca asta am sa fac!!! Fizica cuantica este intr-o stransa legatura cu ... mersul pe role... la fel cum in fizica cuantica (doamne ce de cacofonii... sau asa mi se par mie acum ...gen fiziCA CUantinca) ... totul e relativ .. asa mi se pare si mie .. MERSU pe role... am role de aproape 5 ani de zile .. si NU STIU sa merg pe ele!!!


Sa fie oare faptul ca fizica reuseste sa bata ORICE invatator pe care l-am avut in ale mersului pe role?!?
(exemplu: Eu .. 120 de kile... role ... asfalt ...relativ drept ... VAJ VAJ pe ele .. BUFF!! Cazut de pe role ...) deci .. fizica cuantica intra inactiune si imi spune .. BA ... ASFALTU' E TARE ... asa ca subconstientu imi zice ... NU TE MAI DA IN "capra mea" PE ROLE! O sa faci Bubaaaa! 


Deci .. despre ce isi doreste auditoriul meu scump si drag sa vorbim in noaptea aceasta?!? ( da stiu .. fizica cuantica pe role ...  God damn'it ... aberez despre teoria relativitatii intr-un camp electromagnetic negativ supus unor forte aberant de inexplicapile acestei ore! )


Si totusi DE CE NU STIU sa merg pe Role?

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!