Ploaie

In dimineata aceasta tarzie, care a venit cu amenintari inca din miez de noapte, cu gandul la racoarea muntilor, cu gandul la roua diminetilor copilariei, cu susur de apa de munte, si alte ganduri racoroase, PLOAIA, si-a aratat frumosul miros ce m-a "omorat" de placere!





Stropii firavi si-au facut aparitia pe pervazul incins al ferestrei mele, unul cate unul, parca sfaraind in intrecerea lor de a mai domolii caldura inmagazinata de zile intregi si chiar saptamani.


Bucuria copilariei de a fi in ploaie, ma face sa cobor pana jos si sa imi incarc plamanii cu MIROS DE CURAT!

Orasul parca este mai frumos, desi lumina de afara imi da semnale ca acum ar trebuii sa DORM, daaar, sunt in concediu si azi am voie sa zac pana mai tarziu, cand mai am ceva datorii pamantesti de "rezolvat".

Ma bucur de fiecare strop racoros ce mi-l ofera aceasta ploita minunata in mijloc de dimineata!

Sper ca si voi sa va bucurati de fiecare picatura de fericire pe care "ploaia vietii" v-o ofera!

2 Responses so far.

  1. Si io... si io...
    Dupa atat de multa caldura de-afar.. lasai ploaia sa isi trimita mirosul in narile mele...

    Response from Je :)
  2. Ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa ... dulce.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!