Amintiri din ...

Astazi, amintiri din zona IT! 
Nu stiu cati dintre voi, cititori de capramea, va aduceti aminte, sau ati jucat CARMAGEDON
Carmagedon fiind unul dintre CELE MAI VIOLENTE jocuri cu masini din istoria jocurilor pe calculator!!!


De aceea el a si fost INTERZIS! (eu nu am stiut de treaba asta pana acum) 
Am asteptat sa apara o REEDITARE, un rebuild, o grafica mai buna, o NEBUNIE de joc! 

Imi aduc aminte cu placere de perioada in care "fugeam" de acasa in sala de internet si MA PIERDEAM cu orele jucand Carmagedon! Da, este un joc PLIN de vilenta, poate nu l-as recomanda copiilor din zilele noastre sa-l joace, copii care iau TOTUL adliteram si, daca el se joaca Counter Strike, considera ca tre sa ia pistolu' lu' tasu' si sa faca pe TERORISTU in viata de zi cu zi! 

Daaar, Iata ca CARMAGEDON A REVENIT ! 
URAAAAAAAA!!! 

A revenit pe terminalele noastre dotate cu sisteme de operare Android! 
Acum sunt asa .. usor eurofic in timp ce jocul se downloadeaza de pe Google Play !
Am sa revin cu un review LA CALD dupa ce am sa ma joc putin si am sa "omor" (virtual bineinteles) cate o vacuta, sau cativa localnici prietenosi si plini de "viata" :D 

One Response so far.

  1. Merci Geordan!!!!!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!