Cu capra la ... Doctor

Bre fratilor, cum sa va spui io voua, ba s-a mutat capramea auzi! 
S-a mutat bre' n'auzi? 
Cum de unde? 
Pai de la o camera la mai multe! Adica de la camin la apartament! Si cum s-a mutat ea asa la 3 camere, cu baie si baie de servici, garaj subteran, beci si lift la usa, a inceput saraca capra sa care! 
Ba cu carca, ba cu roaba, ba cu firma de transport! Si a tot carat pana a innebunit! PAROL pe onoarea mea! 

A innebunit cand vazu' ca a lucrat la hardughia de apartament ca ... CAPRA, si parca ceva lipeste! 
Ce ma fac io acu cu capra? 
M-am hotarat ca tre sa o duc la doctor! Ca sigur nu ii trece decat daca e dusa si cautata intre coarne! Ca de' asa e capra, capoasa! 

Ma n-auzi! Imi zise un unchi de un Doctor iscusit nevoie mare! Cica il cheama DECO! Auzi la el .. DECO, ce nume o fi si ala? Doctor Deco zici?

Pai ma puse sa intru pe "intronet" ... mi-am adus io aminte de ce-i ala de la Nepotu-meu auzi! Il sunai sa vina sa ma ajute cu a Capra, ca face asta urat! 
Veni nepotu auzi, si cum deschise el INTERNETU' cum aparu numele lu Doctoru' asta! 
Frumos asa, scris colorat, auzi tu nu zici ca parca o lua si mai razna Capra! 

Bre sa vezi cum faceaaaa! De zici ca era posedata!


Parca o auzeai cum zice: "Meeeeh Meeeeh ... vreau tavile, Meeeh Meeeh si cu cescuteleee, Meeeh Meeeeh si decoratiuni interioare eeee !" 


Ce sa mai pana nu am comandat o tava de cuptor din ceramica nu s-a lasat auzi! Da sa vezi ce linistita a fost dupa aia! Parca nu mai era Capra Mea parol! 

Bine ca am ajuns la Doctor Deco sa imi linisteasca capra ca cine stie ce se mai intampla! 
Dupa ce am mai zabovit pe la ei pe internet auz', am vazut ca au si magazin fizic in Str. Blanari nr. 12  in Bucuresti! (ce blana caprei mele) Cand oi avea treaba pe la Capitala cu siguranta o sa le fac o vizita si o sa-i cinstesc cu o Tuica de pruna de la mine din livada si o bucata de branza de capra (de la magazinu din colt), ca vorba aia .. mi-au linistit capra n'auzi! 

Pana atunci va lasa mosu', sa aveti grija de animalele din ograda si pana data viitoare va pup si eu si ... capra mea ! 

Acest articol a fost scris pentru competitia Spring SuperBlog 2014
Sursa imagini: aici si aici

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!