Iubesc Craiova!

Mai zilele trecute am acceptat provocarea celor de la  Blogal Initiative Craiova cand ni se propunea noua, bloggerilor Craioveni, sa scriem un articol in care sa prezentam DE CE NE PLACE orasul nostru! 



Desi nu mai locuiesc de mai bine de un an de zile in Craiova, ci la aproape 2000 de kilometri distanta, pot spune cu mana pe inima ca IUBESC CRAIOVA! 

Cei de la Blogal Initiative ma rugau sa spun UN LUCRU sau o intamplare sau O SINGURA chestie care ma face sa spun ca IUBESC Craiova!

Ei, eu nu pot face acest lucru! Nu pot numi doar o CHESTIE, un loc .. sau o poveste despre Craiova!

Iubesc Craiova pentru ca: 
- aici m-am nascut.
- aici am copilarit.
- aici am invatat sa fiu cel de astazi.
- aici am iubit (si nu numai :D) 
- aici am plans. 
- aici am vazut primul meci al Universitatii MAXIMA (1987-1988) - eram pustan de numai 4-5 ani, iar bunicul meu m-a dus pe stadion la MECI! Am mancat capsuni cu zahar din cana de lut si tocat seminte cu alte sute, mii de inimi de olteni! 
- aici am evoluat ca om.
- aici am urmarit evolutia Orasului Craiova.
- aici imi este familia.
- aici imi sunt prietenii. 

Acum sunt "aici" la 2000 de kilometri distanta .. dar AICI .. va fi mereu la Craiova! 
Imi este de la foarte bine in sus ... unde sunt acum, dar cine a spus ca "Nicaieri nu e ca ACASA" a avut mare dreptate! 

Cu mare drag si dragoste recomand orasul Craiova, macar o data sa faci o plimbare cu barca pe lacul din Parcul Romanescu, sau sa te duci seara cu prietena sau prietenii la o plimbare si o sticla de "Cico" pe aleile frumos luminate ale parcului.

Eh, am plecat de acasa si mi-am luat lumea-n cap! Lucrul asta ma face sa imi iubesc orasul si locurile si de ce nu toate intamplarile petrecute acolo poate mai mult decat inainte asa ca, mereu ma intorc cu drag in orasul meu de bastina! 

One Response so far.

  1. Aici mi s-au întâmplat și mie toate.

    Response from Anonim

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!