Innotand prin ... Viata

Cineva zicea ca Viata e ca paru de pe cur .. adica scurta si plina de maro!

Poate ca asa e pentru unii pentruu altii...

Sa zicem ca asa e viata .. Noastra .. a colegilor mei a prietenilor mei .. si asa mai departe .. Eu NU vreau (REFUZ) sa ma multumesc cu ... Indobitocirea impusa de unii sau de altii, vreau mai mult de la mine .. vreau mai mult de la EI ( prietenii mei, cunostintele mele .. etc )

Acum cateva zile am fost numit "om cu 2 fetze" initial m-am suparat ... RAU! dar am stat sa analizez apoi o sa zic ... MULTUMESC!!! eu am DECAT doua fetze .. cand TU .. ai 100! TOTI .. avem cate o fatza pentru fiecare situatie, cum zice bancul ala .. cu Doamne Doamne ... : "Dumnezeu are un simt al umorului foarte dezvoltat ... ! o sa te intrebi de ce ... Ti-ai vazut vre-o data FATZA in timp ce faci sex ?"

Mdea ... deci .. TIE .. omule care m-ai facut cu doua fete ... e o alta expresie .. If You Don't Like My Face .. than you can ... ( You Know What )



P.S. Aceste randuri poate sunt un pamflet ... asa ca puteti sa le luati ca atare ! :))

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!