Punct


Exact!
Punem punct inca unui an de impliniri, lacrimi, munca, iubiri, trairi, si alte sentimente!
Punem punctul pe 2013 si asteptam sa rostogolim gogoloiul timp de 12 luni! Atunci vom pune alt PUNCT!

Asa ca, va urez TUTUROR sa aveti parte de un an MINUNAT! Sa vi se implineasca toate dorintele si toate planurile sa se rezolve exact asa cum va doriti VOI!

Astrele sa se alinieze in anul ce vine ca sa fie BINE! Si la tine si la mine!

Pentru mine, ca si retrospectiva, anul acesta a fost un an PLIN! Am invatato limba straina (nu destul dar mai e timp) pentru mine poate mai grea decat chineza, am cunoscut o MULTIME de oameni noi, am trait momente frumoase alaturi de prieteni, am plans, am ras, am iertat, am uitat, ce sa mai, cum am spus mai sus, un 2013 PLIN!

Acum voi pune punct, nu inainte sa ...

MULŢUMEEEEESC! 

Tuturor celor pe care au avut placerea sa-si lase putin din amprenta lor  pe sufletul, inima, mintea mea! 
Sa multumesc Universului pentru incercarile la care m-a supus, si pentru TOT ce mi s-a intamplat pana in aceasta clipa! 


5 Responses so far.

  1. La mulți ani!

  2. Credeam ca iar e punnct de-ala scurt :) Spor si-n anul viitor!

  3. La multi ani Ursuletzuleeeee!!! :*:*:*

  4. La multi aniiiiiiiiiiii !!! :*

  5. Si ca sa nu mai lancezesti (hibernezi), ai de la mine o nominalizare dar si o leapsa.

    Mi-ar placea sa citesc raspunsul la tine pe blog, printr-un articol, sau macar printr-un comentariu la leapsa.

    Spor lepsuitor!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!