Oraşul Trist!

În ultima vreme încerc să-mi dau seama CE MAMA DRACU' se întâmplă cu oraşu' ăsta!
Cum este posibil ca unul din oraşele MARI ale ţărişoarei noastre scumpe să fie MORT! Acum vorbesc la propriu şi la figurat!

Astă seara am fost "prin oraş", am fost uluit să văd că oraşul (pe care altă dată îl consideram VIU şi plin de viaţă... ) acum este GRI, plin de tristeţe şi de amărăciune!

Spun lucrurile astea din prisma unui "tânăr" care vrea să se distreze, să danseze, să bea o bere în compania unor amici într-unul din MULTELE cluburi ale urbei noastre!

Vreau să spun că-s TOTAL dezamăgit de VIAŢA DE NOAPTE (sau mai exact de lipsa ei) din oraşul meu natal (Craiova)

VINERI SEARA ...am luat la rând... jumătate din "CLUBURILE" care au vechime si "tradiţie" în a oferii "CONSUMATORILOR" lor un început de weekend promiţător... NIMIC .. deci .. NIMIC din ce am vizitat în seara de VINERI 5 spre 6 februarie 2010 nu m-a făcut să mă simt... VIU!

Ţin minte că acum un an .. vineri seara .. NU AVEAI loc sa bei o bere (în aceeaşi perioadă a anului) acum .. TOT e gol!

Stăteam de vorbă cu unul din barmanii "de seamă" ai cluburilor din craiova şi ziceam: "Bă tată.. ce dracu' se întâmplă în oraşu' ăsta?" şi vine răspunsul ... "Nu mai are lumea BANI! E Criză! nu mai iese lumea TOT weekendu', se rezumă la a ieşii decât SÂMBĂTA"

Nu îmi vine să cred că ALCOOLUL si SEX-ul nu mai .. VINDE..! Deja încep să cred că ESTE CRIZĂ!!! (Eu care credeam că aceasta ... aşa numită criză este doar de formă... Un fel de criză ... indusă .. o criză de "Identitate" ca popor .. ca naţie)

SE PARE că suntem totuşi în CRIZĂ!!!

Un taximetrist (pe drumul de întoarcere către casă) îmi povesteşte: "Anu' trecut pe vremea asta ieşeam pe tură la 6 dimineaţa şi făceam banii pentru patron, gazu' şi un milion-două (lei vechi) până la MAXIM 5 seara (mai puţin de 12 ore de şoferie/taximetrie... acum .. după 24 de ore ABIA scot banii de gaz si banii pentru patron şi să plec şi eu acasă la nevastă cu 50 de lei!"

F^%$ui Mama ei de CRIZĂ!!!

SUNT TRIST!!!

La fel ca oraşul ăsta!



P.S. Puteţi şi voi să vă daţi cu părerea printr-un comment... SUNTEM sau nu în criză? Este sau Nu oraşul TRIST? ! ?

11 Responses so far.

  1. Yup, este triste orasele... si pestele de la cap se-mpute. Ma doare mintea sa dezvolt... am votat ba[fara]sexu. Vorba lu' Copos: domnilor, abia de-acum planeta se scufunda! Get use with this image.

  2. Tine cont si de faptul ca INCA este sesiune!!!! :P
    Anul trecut pe vremea asta si tu erai student...

  3. Alia : Tinand cont ca si eu am fost cu tine nu pot sa spun decat ... fffffff trist !!! :((

  4. bla dan cum ai spune tu.

  5. Alinutza:
    1. Este sesiune.
    2. Multe locuri sunt "degeaba" in orasul nostru.
    3. Oamenii tin cont de masurile de profilaxie; alcoolu si sexul nu mai vand ? E bine :))) Alcoolul scade imunitatea si deci creste riscul BTS :P

  6. e sesiune omule .....unii mai invata

  7. Din punctul meu de vedere ... partea cu orasul cam trist este adevarata.

    Si nu doar acum in sesiune. In ultimul timp am venit mai des acasa, chiar in vacante, si daca nu am fi fost toti prietenii vechi stransi in Craiova ar fi fost ... mult prea trist.

    Bine eu de 1 an si ceva stau in Paris ... asa ca incerc sa raman cat de cat obiectiv.

    Acasa e acasa ... dar parca chiar nu se intampla nimic in oras.

  8. Vineriii a fost optic in avangarde .. si se calca lumea in picioare , sambata in elements idem .... so nu vad unde drq te-ai dus de nu era lume .

    Response from Anonim
  9. anonim de luni 9 februarie... intradevar .. dupa lungi perindari prin INTREg orasul .. am ajuns in AVANGARDE unde intradevar erau MAI MULT de 30-40 de persoane .. ( erau mult mai multe) si da in avangarde a fost cat de cat atmosfera... eu n-am stiut de avangard dar .. cand am ajuns eu (dupa 2juma' 3..) INCA era atmosfera si se vedea ca lumea se simtea bine .. asa ca NO COMMENT despre avangarde (mai ales ca a fost PRIMA data cand am mers) .. dar restu' ? WTF happened?!?

  10. Hmm .. in ultima perioada am tot iesit .. si nu pot sa spun ca nu am gasit atmosfera ... o fi si criza ... sau poate a plecat lumea la munte :P. Legat de avangard .. distractia incepe dupa 2 juma 3 :P

    Response from Anonim
  11. Crâşmele bune sunt din ce in ce mai rare. Peste tot e la fel, mai ales ca totul e mai scump acum. Incepand cu taxi-ul. Totusi..Everybody needs to get out once in a while. Deci Orasul nu va muri niciodata DE TOT atata timp cat mai exista exemplare ca tine. Si oameni care sa invarta platane si sa stranga populatie in cluburi.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!