Univers

Traiesc clipe ce le credeam de mult uitate, traiesc fiecare secunda din viata mea la intensitate maxima! Unii imi spun ca am sa obosesc, ca am sa ma distrug de atata intensitate, poa' sa spuna ce o vrea, acum am rezerva mea de energie. Exista bateria vietii mele, iubesc si sunt iubit, sentiment invidiat de multi si multe. Chiar eu eram unul din cei "invidiosi" pe cei ce se iubesc! Vroiam si eu! Acum imi dau seama ca am avut dreptate sa-mi doresc acest lucru! 
Atunci cand iti doresti cu adevarat ceva... il vei obtine! Fie ca este un lucru, o relatie sau o stare de spirit! 
Cere-i Universului lucrurile care par "IMPOSIBILE" si Universul (TOT) va lucra pentru tine ca sa obtii acel "CEVA". 

Acum sa nu te astepti ca o sa pice din cer, trebuie sa lupti si tu pentru ce-ti doresti! Daca vrei sa cunosti mai multe, sa faci scoli, sa ajungi la o universitate din afara... este simplu, lucreaza, intereseaza-te daca au burse, afla tot ce se poate afla despre acel lucru, IMAGINEAZA-TE in holurile universitatii respective, imagineaza-te la cursurile pe care vrei sa le urmezi, imagineaza-ti profesorii, colegii, prietenii si viata! Am dat doar un exemplu aici... exemple sunt SUTE, MII! 
Poate intr-o zi am sa-ti dau un exemplu personal (vorbesc cu tine cititor de CapraMea) si atunci poate ai sa intelegi mai bine cand iti spun sa-i CERI UNIVERSULUI! Orice... ceva care este Pseudo Imposibil! 
Zambeste atunci cand cei din jurul tau sunt tristi! Ii vei face si pe ei si pe tine sa te simti bine! 





One Response so far.

  1. :)
    Bear >:D< Hug!

    Response from Je :)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!