Poveste de Februarie 2015

Apoi dragii mosului, cititori de Blogosfera nationala cat si internationala, veni o vreme cand mi se facu' dor de voi, participanti, organizatori si prieteni ai SuperBlog-ului.
Apoi... daca mi se facu´ dor .. tre` sa fac ceva sa scap de doru asta, ca nu e bine pentru "pipotata", sa stai asa cu dor.

Asa ca ma pusai la treaba sa calculez cum sa fac io treaba asta! 

Ma gandii ma razgandii ma intorsai ca o clatita in tigaie ... si, imi iesi pasenta!
Ma pusai de dimineata la volanul masinutei mele si dai la drum catre Aeroportul Dortmund! 

Daca nu ma crezi ca era DIMINEATA iaca si companioana mea de calatorie: 



Cand am purces la drum Doamna Luna ma astepta si mi-a propus sa imi fie copilot la pe drumul ce aveam sa-l parcurg, Si asa a fost, s-a tinut de cuvant pana aproape de Aeroport.

Ajuns la aeroport mi-am parcat masina... apoi am mers cu autobuzul pana in aeroportul propriuzis. 
Am trecut repede de controlul vamal si am purces catre poarta numarul 2 de unde urma sa fiu imbarcat in avionul Wizz, cu destinatia Bucuresti OToPeni. 

Zborul a durat aproximativ doua ore jumatate si a fost fara peripeti prea mari, doar la aterizare ... nea Pilotu´ s-a gandit sa ne dea putine emotii si sa faca avionul sa se balanseze stanga dreapta ca intr-un tango sau ca o barca pe valuri. 




Ajuns la Bucuresti m-a asteptat Mircea, se uita asa pierdut prin aeroport dar l-am facut eu atent! BAU! Pe o vreme rece si innorata, am purces spre centrul bucurestilor. Mai exact in centrul vechi pe la Piata Uniri. Acolo am inchiriat un apartament ca sa avem unde sa ne intindem oasele obosite dupa ceea ce avea sa urmeze! 

Dupa ce am rezolvat cu cazarea, am mers la pas prin oras sa mancam o Shaorma cu detoate de la Dristor Shaorma. Am mers sa reperam si punctul de intalnire de mai tarziu. Clubul Tunes. L-am gasit relativ usor, atata timp cat avea Google Maps cu noi si .. INTERNET peste tot ... cum sa nu il gasim? 

Deja vremea ma dispera, am plecat eu din Germania pe o vreme de toata frumusetea, nu batea vantul .. stele pe cer, LUNA... mandra si mareata! Si, aici, in capitala noastra preafrumoasa dai cu viscol, dai cu frig de mi-au inghetat toate urechile, ca in bancul cu Ursuletul Polar!!! Ne-am mai plimbat noi putin, am intrat intr-un magazin ce parea ca ar avea si caciuli, manusi si alte socoteli... da aveau ... DAR aveau caciuli si toate accesoriile pentru DAME. Caciuli cu blanita, manusi cu imprimeu de leopard, urechi dinacelea pufoase .... ROZ. Va dati seama ca nu puteam sa iau asa ceva! Desi ... Urechile calduroase ale lui mircea erau ROSI! Daca imi luam si eu o pereche ROZ .. ne asortam de minune! :)) Sau .. NU! 

Am gasit un InterSport! Aici e de mine am zis... si asa a fost! mi-am cumparat CACIULA! Cea mai buna investitie din VIATA MEA! 

Dupa peripetiile de peste zi, am mers la apartament sa dormim putin, sa facem un dus, sa ne incarcam bateriile pentru seara. 

Pe la ora 17, am fost sunat de catre Verisoara Verisoarei mele (Da, suna complicat nu? De fapt nu este) ... Simona termina job-ul in jurul orei 17, asa ca am purces sa o recuperz de la Mall Uniri, mai exact din fata de la KFC. Am mers sa cumparam cate ceva de la Carrefour Uniri, o aluna o maslina, un ceva de baut in gura, ca sa putem sa rezistam FRIGULUI de afara.

Apoi ne-am intors la apartament! Pe Mircea l-am gasit acum treaz. Se plimba prin apartament ca leul in cusca, abia astepta si el sa iesim la "dixtractie". Am stat putin, am vorbit, am mai zis un banc... si s-a facut ora intalnirii cu SperBloggerii. Orele 20:00 la Tunes. Prin ger si viscol, am purces catre zona de interes. Centrul Vechi. Viscolul nu ne-a pus mari probleme de data asta, eram usor incalziti de prietenul nostru Johnny ... iar caciula isi facea perfect treaba. 

Am ajuns la Tunes! Acolo statea singurica, cea mai Oita dintre oitzele pe cale le cunosc. Raluca Cincu, de la care invatam ca Romanii stiu Romaneste si cea care s-a si ocupat de rezervarea de la Tunes. A rezervat ea Juma´ de bar, dar probabil vremea cea rea nu i-a convins pe toti, cei care au confirmat prezenta, sa isi paraseasca zona de confort si caldurica astfel incat sa ne simtim bine si sa SOCIALIZAM si altfel dacat in lumea Online! 
Incet incet si-au facut aparitia, in ordinea numerelor de pe tricou, Eugen Demeterca si ale lui Eugenisme, apoi, daca nu ma insel, a aparut si EmilCalinescu.eu impreuna cu Iulia Boiu. La putin timp dupa a aparut si Madalina Iancu, apoi au aparut si mandrii organizatori ai SuperBlogului, Claudia Patrascu si Albert Budica. Ultimul din cei care au venit nefiind Blogger ci doar un prieten de-al meu, Alex

Oita Raluca ganditoare la greselile noastre gramaticale si nu numai? ;)

Gasca initiala si fotograful Simona (in spatele aparatului) 

Eu si Mircea

Aici ni s-au alaturat Albert si Claudia

VICTORIE! Am reusit sa organizam un PRIM BeerMeet SUPERBLOGOSFERIC! 

Doua oite:D 

Si Zambete frumoase din partea Madalinei Iancu

Cum putea sa lipseasca EMIL, acompaniat de doua cretze? :D

Emilentul ne minte ceva aici .. sau mai bine zis pe Madalina.

BAU! 

Am primit din partea Ursus o GALEATA de bere pentru reprezentatia mea muzicala! :D

Am pus si de-o hora cu Alex, Raluca si ... subsemnatul! 

Mai tarziu nu m-am lasat pana nu le-am luat si tricourile de la concursul muzical! 
Desi nu am prea stiut eu melodia tot am primit TRICOURI! 


Mai tarziu gasca s-a spart si o parte din noi am mers la CLUB A! 
Aici a continuat distractia pana dimineata (undeva dupa orele 4)




O seara frumoasa! Cu oameni Frumosi si plini de viata! 
Nu ne-am despartit decat dupa ce am facut un SELFIE in FRIG! 


Cu multumiri TUTUROR celor care au fost alaturi de mine, am purces catre apartament! 

Cu speranta ca vom REstrange gasca si poate o vom multiplica, sper sa ne vedem sanatosi la urmatorul Beer Meet! 

A doua zi, ne-am trezit, eu si Mircea, si am purces spre Craiova. Ne gandeam ca o sa avem peripetii pe drum din cauza zapezi si vremurilor grele. Dar a fost OK. Drumul pe autostrada era curat si s-a putut merge in conditii de iarna. 


Am ajuns in Craiova cu bine, in jurul orei 15:00 desi am parasit Bucurestiul undeva inainte de Miezul zilei.

In Craiova ... POVESTEA continua! Am sa scriu despre peripetiile si clipele frumoase de acolo .. putin mai tarziu, caci acum ma asteapta job-ul si pacientii mei! 

O zi frumoasa tuturor!!! 

One Response so far.

  1. In centrul vechi este internet?
    Abia astept povestea din Craiova.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!