Leapsa de citit ... Blog-uri

Acum ceva vreme am fost "blagoslovit" ... ce-i drept, foarte Natural, de Daniel Botea!
Pai cu ce ma putea binecuvanta decat cu: o leapsa de inceput de an!
Bine, n-am raspuns eu la timp dar o fac ACU'!

Cica ar trebui sa raspund la: 

1. Cam cate bloguri citesti intr-o saptamana? Unde le gasesti?
R: Habar nu am! Nu am un numar de bloguri! Citesc ce am prin blogroll si de obicei citesc ce imi "sare in ochi" sau pe grupurile blogosferice de pe Facebook! 

2. Cum stie un blogger ca l-ai citit? 
R: Ummm ... chiar!? Cum stie? Pai ii spun: "Bun articol!", "Bine baaa!" Nu nu .. nu chiar :) Raspund cu un comentariu? Fie pe Facebook sau pe blog! 

3. Daca tu comentezi la un blogger, te astepti ca si bloggerul respectiv sa comenteze la tine? 
R: Da' de ce? Voi nu stiti ca...: "Cheia fericirii este sa NU AI ASTEPTARI!" ??? Daca un OM are ceva de spus, o va spune! NU? 

4. Ce bloguri nu citesti? De ce? 
R: Aaaa... am zis mai sus! Daca imi sare ceva in ochi citesc! Nu imi plac totusi articolele care contin vulgaritati! De la exprimare pana la imagini si asa mai departe! 

5. Ca sa incheiem mai optimist, cum iti recompensezi comentatorii de pe blog?
R: Trebuia sa fac treaba asta? :D Pai cum a zis si Daniel! De obicei raspund la comentariu, le mai ofer cate o faza amuzanta (un banc, un filmulet) .. si daca nu le multumesc ce ... ce capra mea?:P 

P.S. Uite o Capra Zambareata: 


Muuuuhuuultuumeeesc ! 


One Response so far.

  1. Capra mea la paralele :)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!