Bloggerii isi aleg masina!

Iata ca a venit ... din nou, randul sa alegem masina anului. Cei de la Automarket fac treaba buna si ne pun la dispozitie pe pagina lor de facebook aplicatia care ne ajuta sa ne alegem masinile!

Iata ce am votat eu:

Autovot 2012

Maşini accesibile
car
Locul 2: Toyota Yaris
Locul 3: Ford Focus
Maşini premium
car
Locul 2: Audi A6

Votează şi tuMai multe detalii pe Automarket

Ca masina accesibila am pus Chevrolet Aveo de ce? E ACCESIBILA! O masina cu o motorizare acceptabila (1.3 -75 cai si un consum de NE DA PE SPATE mixt  3.7 l/100 km conform listei producatorului ) iar ca pret pentru 1.3D 75CP MT5 13.550  € Si mai punem la calcul programul rabla, ajungem undeva la un pret de  Aproximativ 11.000 de euro .. ceea ce, din punctul MEU de vedere este ACCESIBIL pentru o masina NOUA si tehnologiile pe care le poseda! Si sa nu uitam cele 5 (CINCI) stele EuroNCAP in materie de siguranta!!!

La categoria masini premium am ales Mini Countryman strict din pura pasiune pentru Mini si faptul ca este masina pe care eu mi-o doresc din toata inima! Un Mini MUSCULOS (sau pe steroizi ^^) precum este CountryMan-ul .. uh ... este bijuteria care PE MINE ma face sa vibrez placut la gandul ca as putea conduce (la un moment dat) aceasta masinuta!
Pe locul 2 am pus Audi A6 si nu are rost sa specific de ce. (eleganta, prestigiu, masina germana... etc)

P.S. Ca sa nu uit ...si anul acesta avem si o sectiune MASINA BLOGGERILOR ... daca ai blog ... Voteaza, scrie despre votul tau si poti participa pe 16 februarie in direct la gala de decernare a premiilor AUTOVOT ! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!