Cu Blogu' La Vedere ( Zoso )

Salut celor care ... "vizualizeaza" blogul meu ...
Astazi am vazut pe Realitatea TV emisiunea "Asta-i Omul" unde moderatorul emisiunii a avut o discutie cu ZOSO Blogger-ul nr 1 din Romania...

Nu sunt in masura sa judec pe nimeni dar .. din punctul meu ZOSO este un om obisnuit pe nume real Vali Petcu !

Ce mi-a placut mi-a placut ca-si stie limitele .. si ca in acea emisiune la Realitatea TV, Stie ce vrea .. si din pct meu ... TOT respectul .. daca reusesti sa faci bani din blog .. jos palaria .. oricine poate face lucrul asta .. Chiar si eu .. dar .. Nu-s initiat in acest lucru .. as putea sa fac BANI .. daca si VOI .. cei care cititi blogul meu m-ati ajuta ... cum .. dand cate-un click pe RECLAMELE afisate pe blog .. ! oricum .. eu nu mi-am facut blog ca sa CASTIG din asta .. Zoso in schimb .. CASTIGA .. si inca FOARTE bine din BLOG .. !

FELICITARI ...


Zoso, cu blogul la vedere

Link : www.zoso.ro

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!