Alaturi de Sebi

Salutare tuturor ... azi ... mi-am facut si eu putin timp sa scriu despre o poveste putin mai trista ...

Este vorba despre un Ingeras... pe nume Sebi, el impreuna cu familia lui au o poveste dureros de trista .. si nu cred ca poate sa povesteasca aceasta intamplare .. nimeni altcineva decat mamica lui Andreea care imi este mie prietena!!! ... mai multe cititi aici

"Privesc in urma...au trecut aproape 2 ani decand ne luptam sa facem tot ce putem noi sa ne ajutam puiul; nevunovat care mai mult a stat in spitale.
La varsta de 1 an o facut o otita inofensiva si o "miraculoasa" de doctorita a decis ca este nevoie de o punctie transtimpanica . Acea punctie a fost inceputul chinului si a tristei povesti ce va urma.
La doar cateva zile a devenit suspect de un microb luat din spital care dupa spusele lor a generat o infectie puternica si i s-a pus diagnosticul de otomastoidita cronica.Au urmat 2 luni de tratamente injectabile in speranta ca infectia s eva retrage si nu va ajunge la operatie.
Doar 1 anisor si 3 luni avea cand a fost operat prima oara; o operatie de 3 ore timp in care am simtit ca au trecut trei ani.Capul micut bandajat parea atat de mare....cand l-am luat in brate anesteziat fiind inca inimioara ii batea atat de tare incat simteam dorinta lui de a trece peste.
Dupa o lunga recuperare am plecat acasa sperand ca niciodata nu vom mai ajunge in acea situatie.
In tot acest timp am mers saptamanal la spital pentru aspirare si verificarea tubului de ventilatie.
In luna mai febra a inceput iar sa atace impreuna cu crizele de plans din cauza durerii. Dupa noi incercari de tratamente sa ajuns iar la operatie....din nou acceasi poveste ....
La doar cateva zile dupa operatie infectia a reaparut....medicii au vrut sa semnam o hartie prin care eram de acord sa scoata toate oasele urechii...sa ramana surd, si cu asta sa avem 60% sanse ca infectia sa nu atinga creeru.
Am plecat la Bucuresti plini de speranta ca va fi bine....cu ajutorul mamicilor de BUCURII si a IESENCELOR
Doctorul a decis sa intervina iar chirurgical, promitandu'ne ca nu se va atinge de oasele sale sau de auz.
Am plecat din Bucuresti fericiti ca inca o data invinsesem boala!!"




Continuarea povestioarei o intalniti pe urmatorul site


http://sebicu.shutterfly.com/

Ajutati si voi cum credeti ca micul ingeras luptator sa poata trece alaturi de familia lui peste problemele ce le intampina!!!

Cu Multumiri !!!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!