Despre ...

Aseară târziu, stăteam de vorbă cu doi trei prieteni despre existenţa altor fiinţe raţionale şi mult mai evoluate decât noi ... Oamenii...

Părerile-s împărţite...jumate' din noi cred că suntem singuri în întreg universul (univers care se pare că nu-i singur .. ci există o infinitate de universuri....) iar cealaltă jumătate (printre care şi eu) cred că NU AVEM CUM să existăm SINGURI în acest univers ... ce să mai zicem de CELĂLALTE universuri ..."recent" descoperite...

Nu am avea cum ... LOGIC să considerăm că suntem SINGURI!!! Atâta timp cât există "Minuni" ... gen.. piramide.. si Multeeeee alte chestii inimaginabile gândirii omeneşti ACTUALE...! (aşa zisă gândire absolută... şi dusă la maxim... zic "experţii" în ale gândirii şi creierului uman)

Din ce în ce mai multe "Semne" apar peste TOT despre existenţa unor "creaturi" inteligente (MULT MAI INTELIGENTE decât rasa umană...) ce ne fac să înţelegem că NU SUNTEM SINGURI!!!

Toţi ştim ... şi simţim pe pielea noastră că... zilele umanităţii aşa cum o percepem ACUM... sunt pe ducă! Daaar, nimeni nu vrea să ACCEPTE faptul că, one way or the other, avem "fraţi" din alte universuri!

Mulţi dintre VOI .. cei care îmi citiţi acest blog... la un moment dat în existenţa voastră, aţi trăit un FENOMEN INEXPLICABIL... fie el doar un simplu "DEJA VU' " sau poate o "stea" pe cer cu mişcări inexplicabile... (gen .. zig-zag sau circulare) sau poate o întrunire cu o persoană care şi-a încheiat existenţa în IMAGINABILUL nostru... cel CUNOSCUT.. de noi! Toţi dintre voi poate, în acel moment aţi simţit prezenţa UNUI ALTCEVA... unei Entităţi, diferită de ceea ce CUNOAŞTEM ACUM!

Poate credeţi că ABEREZ ... poate chiar aberez... poate am înnebunit dar EU ... personal .. cred că NU SUNTEM SINGURI! Nu mă aştept ca ... "fraţi" noştri din alte universuri să ne salveze din Prostie... sau din sărăcie sau din .. IPOCRIZIE... dar cred .. că au influenţe asupra EXISTENŢEI noastre! Sub o formă sau alta... !

Perioada prin care trec, mă face să ABEREZ aiurea pe blog, mă face sa scriu despre ceea ce simt şi despre ceea ce am chef... Voi... cititorii de bloguri aveţi DREPTUL la replică să COMENTAŢI despre ceea ce aberez... daaar .. nu aveţi dreptul să mă JUDECAŢI!

Închei aberaţia de astă seară/(dimineaţă) prin simplul Noapte Bună copii... (copii ai universului în care existăm) sau un ... ZIUA Bună Ţie... Cititor de Blogu' Lu' Geordan!

One Response so far.

  1. ok... de ce numesti aberati aceste lucruri cand crezi in ele?!?!?! btw nu esti singurul nebun din universul asta , sau de pe aceasta planeta , chiar acuma vreau sa dau un search sa mai citesc ceva fenomene noi aparute nu numai pe meleagul romanesc ptr ca nu mai mam informat de mult ;) daca altii considera aceste lucruri absurditati si aberatii si ceva ne existent e prb lor , poate nu au simtit inca pe pielea lor anumite lucruri , sau poate unii dintre noi avem un al 5 simt jumate sa nul numesc al 6 lea si de aceea putem vedea dincolo de ,,orizont " .... te las in ,,aberatia" ta cum ai numito dar nu o consider aberatie ... pupa al mic

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!