Concurs

Nu stiu daca am mai postat ceva de genul asta aici (pe blog) .. dar acum particip la un Concurs pentru BLOGGERI! 


Concurs organizat de HostX.ro ce ofera gazduire web !


Cum m-am hotarat eu sa particip la acest concurs? Pai .. in primul rand am vazut despre acest concurs pe blogatu.ro si apoi am zis sa citesc putin pe la oameni pe site despre concurs si am avut marea surpriza sa observ ca primele doua premii (gazduire web (L1 – 5 GB spatiu stocare, trafic necontorizat) gratuita pentru 12 luni – in valoare de 144 de euro) sunt castigate de 2 bloggeri... prieteni! (cititi putin pe site-ul organizator, cautati cele doua bloguri castigatoare... si veti vedea ca cei doi blogger sunt ... fie una si aceeasi persoana fie doi bloggeri prieteni! 


Acum poate o sa-mi ziceti mie ca am prea mult spirit de Detectiv Particular Undercover! Daaar ... asta e ... :D 


Asa imi aleg eu metoda de a ma inscrie in concursul organizat de cei de la HostX.ro pentru ca vreau MARELE PRIEMIU (un iPod Shuffle 4 GB + 1 domeniu .ro + gazduire web (L2) gratuita pentru 10 ani (in valoare totala de 730 de euro) .. sau cel putin premiul 1 (1 domeniu .ro + gazduire web (L2 – 40 GB spatiu stocare, trafic necontorizat) gratuita pentru 24 de luni -  in valoare de 172 de euro)

Urati-mi Bafta ca imi doresc ca a mea capra sa fie capramea.ro >:) 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!