Zile de iarna

Cum ziceam si in mai precedentele posturi, anul asta a inceput promitator, a inceput cum nici prin cap nu mi-ar fi trecut! A compensat inceputul de an, faptul ca sarbatorile de iarna (Sf. Nicolae, Craciunul .. ) nu le-am perceput ca odinioara.. nu am simtit veselia si bucuria ce trebuia oferita de aceste sarbatori! M-am simtit ... anost sa zicem...! 
Revelionul a venit ca o gura de aer si gura de aer se continua! Ma simt bine, ma simt plin de viata, incep sa renasc din propria-mi cenusa. 




Acum cateva zile (anul trecut mai exact) .. ma simteam asa... precum poza de mai sus, Batran, Uscat, fara viata! Dar cum dintr-un ciot batran poate sa creasca un vlastar tanar, in primavara voi fi un NOU EU! Nu stiu cum .. nu stiu de ce dar asa simt! 


Stiu ca drumul imi va fi greu, si plin de troiene si piedici de-a latul si de-a lungul... dar voi avea o gura de aer, o banca pe care sa ma asez sa imi reincarc bateriile si sa imi continui drumul! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!