Dementzia' in Stratosfera

Nu vreau sa fac reclama NIMANUI (mai ales ca nu promovez fumatul sau vre-o companie producatoare de tigari daaar ... in dimineata asta vreau sa va povestesc despre NEBUNIA ce s-a intamplat in "StratoSfera" din parcarea centrului comercial Real.


Mai exact... stratosfera a fost o SFERA GIGANTICA...unde proiectiile spectaculoase 360x240 grade, diametrul impresionant de 25 m si suprafata de redare audio video de peste 1200mp au facut atmosfera INCENDIARA pentru cei prezenti!
Cei care au "incantat" lumea au fost Warm up: RAOUL RUSSU Special Guest: SHLOMI ABER! Acestia au tinut lumea in picioare si aplauze si fluiere pana tarziu in dimineata (cred ca si acum, cand scriu eu aceste randuri, petrecerea CONTINUA... erau peste 200 de persoane in sfera cand am plecat eu!) Iar organizatorii au precizat ca in sfera incap aproximatov 1000 de persoane! (eu cred ca, la un moment dat, au fost pesteee 1200.. dar e parerea MEA!)
Au fost o sumedenie de materiale promotionale, de la brichete, casti (stereo cred :D), ochelari de soare gen "police" si multe multe pachete de tigari oferite fumatorilor!


Ceea ce m-a impresionat pe mine, au fost PROIECTIILE 3D care m-au lasat fara cuvinte si DESFASURAREA de "forte" in materie Audio-Vizual, toata cupola sferei fiind Continuu animata in rimturile muzicii!
Per total a fost ... NEBUNIE!!! Asta din punctul meu de vedere, ca un gurmand al muzicii "tech, house, electro" nu stiu care gen a fost punctul forte (pe profilul MySpace al lui Shlomi Aber, scrie: "House / Minimalist / Techno" asa ca...)
Eu cred ca a fost o noapte DEMENTZIA'la ... Multumesc si Felicitari Marlboro pentru organizare si o noapte cum de multaaa vreme n-a fost in Craiova! 


P.S. Am adaugat un filmulet incarcat de cineva care a fost ACOLO! Ca sa va dati cu "parerea" despre NEBUNIA ce a fost acolo!
P.S. 2 M-a intrebat cineva unde se gasesc POZELE facute la party... nici eu nu stiu dar probabil pe pagina de facebook a event-ului vor fi mai multe detalii in urmatoarele zile! Pagina o gasiti AICI!

One Response so far.

  1. Salut Geordan,
    m-am bucurat si eu de showul idn Stratosfera si te aprob in tot ce zici. Am o intrebare, nu stii unde gasim pozele facute in seara aia? :-??
    Mersi mult, numai bine! ;)

    Response from Anonim

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!