Si ... De la capat!

Postul dinainte (punct) contine doar un ... PUNCT! Un pixel un caracter de pe tastatura noastra!
Punct de final, punct de inceput, punct de mijloc?
O multitudine de PUNCTE creeaza o... linie!
Linia Vietii Noastre este alcatuita din puncte (momente) de fericire, de durere, de iubire, de ura si alte sentimente si trairi.

Vreau sa va scriu despre un moment dureros, un moment pretios pentru mine si sufletul meu dar dureros in sine si pentru cei implicati direct.

Poveste incepe:

Pe marginea mormantului, la capat de sicriu, cu durere in suflet, cu viata trecand prin vene, sta ea, un copil, isi vede pentru ultima clipa omul care i-a dat informatia genetica pentru a-i deveni TATA!
Lacrimile curg, oamenii sunt tristi, si eu sunt trist, incerc sa fiu tare pentru amica mea. Incerc sa fiu "Barbat", alaturi de o alta prietena, colegi, incercam sa facem fata tensiunii acumulate la margine de cimitir, coroane de flori, ultime omagii, prieteni, colegi, cunostinte... toti sunt acolo pentru a le fi aproape! 
Imaginea ei pe margine de ... capat de lume, m-a daramat, mi-am adus aminte de bunicul meu, mi-am adus aminte de faptul ca un sigur lucru nu ne iarta pe nici unul dintre noi si acela este MOARTEA! 
Am plans cum n-am plans de multa vreme, am plans cu sufletul, am plans cu durere! 


Pentru o secunda, poate mai mult, am simtit durerea pe care o avea ea in suflet! 
Totul... a durat cat o fractiune de secunda, dar la fel de bine putea sa fie o eternitate. Un moment, o clipire, un abis, si o ivire.

Povestea de mai sus m-a facut sa realizez ca, suntem atat de mici pe acest pamant, suntem parte integranta din el, din el ne nastem, inapoi ajungem, mai devreme sau mai tarziu! Nu imi mai pun intrebari de genul "DE CE MIE, DE CE EI? DE CE ACUM?" Nu sunt in masura sa raspund si nici macar sa pun aceasta intrebare.
Daca maine dispar, daca acea energie Divina, ma cheama... voi pleca impacat! Am trait curat, am iubit, am iertat, m-am resemnat, am facut si prostii, de cele mai multe ori mi-am cerut iertare, dar ... eu consider ca balanta se inclina in directia cea buna!
Cred ca mai am puncte de adaugat la linia vietii mele, eu le voi traii pe fiecare asa cum consider eu.

Inchei acest post cu un sincer mesaj de CONDOLEANTE! Si un mesaj pentru EA: Fii TARE si aduna puncte multe multe!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!