Bancul Zilei

Am de gand sa intoduc un nou "produs" capramea si anume bancul zilei!
Incerc, pe cat posibil sa aduc aci' cate-un banc care sa fie BUN! Pentru ziua de azi (Miercuri 04.04.2012) propun urmatorul Banc!
Daca va place, lasati un comment!


Un tip trecea cu automobilul sau printr-o localitate din SUA , cand, vede la poarta unei case, un anunt: "Caine vorbitor de vanzare"
Se opreste omul, suna la usa , deschide un cetatean care ii spune ca poate, daca vrea, sa vada cainele, in curtea din dos. Tipul se duce in curtea din dos, unde vede un labrador retriever foarte aratos si bine ingrijit.
-Poti sa vorbesti?
-Bine'nteles - zice labradorul.

Dupa ce-si revine din soc, tipul intreaba,
-Si care-i povestea ta?
Labradorul se uita in sus la el si zice:
-Ei bine, am descoperit ca pot vorbi, pe cand eram inca un catelandru. I-am anuntat despre treaba asta pe cei de la CIA. Imediat au inceput sa ma trimita printr-o gramada de tari ale lumii. Ma plasau in camere in care se intalneau spioni sau sefi de state si care nu ma suspectau ca as putea trage cu urechea. Asa am dus-o cam opt ani, dupa care, obosit de atatea calatorii, am decis sa ma asez intr-un loc. Am semnat un contract cu serviciul de securitate al aeroportului local. Acolo, ma plasau pe langa personaje suspecte si am reusit sa desconspir multe aranjamente ale mafiei implicate in traficul de droguri. Am primit mai multe medalii pe chesia asta. Pe urma m-am insurat, am facut o gramada de catelusi, iar acuma tocmai am iesit la pensie...

Tipul, coplesit de cele auzite, se intoarce inapoi la usa din fata si il intreaba pe stapan
-Cu cat dai domn'e, cainele?
-Zece dolari.
-Zece dolari, pentru un caine asa formidabil! Cum poti sa-l dai atat de ieftin?
-Pentru ca e un mincinos. N-a facut niciodata nimic din toate rahaturile pe care le povesteste

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!