Frica

Mdap... azi imi e frica, imi e frica de ceva vreme, dar, nu am decat sa merg catre ceea ce-mi este frica, sa-mi infrang radacinile care ma trag puternic in jos, TREBUIE sa merg unde cred ca o sa-mi fie bine, voi face asta si voi fi invingator! Sper.


Cu sufletul in gat ma gandesc la viitor, ma gandesc cat de greu o sa-mi fie, sa ies din "zona de siguranta" a orasului natal, a prietenilor, a job-ului mediocru pe care-l am, a familiei mele!
Va povesteam candva un vis de toamna sper sa nu trec prin acei pasi spre VISUL meu, sper ca drumul sa-mi fie mai usor!
Acum... numai Universul ma poate calauzi!

One Response so far.

  1. Am tot citit blogu asta si tot n`am inteles de ce iti e frica...Daca iti e frica de ceva infrunta`l ...insa tie nu iti e frica de nimik ...din pacate iti e frica sa faci un lucru pe care nu l`ai facut niciodata si ...shtii foarte bine ca il faci doar ca sa schimbi ceva....Oricum prietene....taximetrist nu te vad si nu o sa te vad niciodata :) Si stii de ce ? Ai agatza draq toate sud`africancele din anglia pe acolo :))))

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!