Ploaie

Dap, ploua afara, este cald, dar ploua!
Cu fiecare strop de ploaie ce-mi atinge pielea, cu fiecare alunecare a sevei ce ne da viata, SIMT CA TRAIESC! Sau mai bine zis .. abia acum incep sa TRAIESC!


Nu ma uit inapoi, nu mai e nimic acolo, sau ... aproape nimic... Sunt amintiri frumoase, sunt clipe si momente ce nu se vor uita niciodata, sunt OAMENI care mi-au fost alaturi mereu si cu siguranta o sa-mi mai fie oridecateori voi "aluneca" pe o panta usor nefavorabila mie!

Ce pot sa imi doresc mai mult este decat sa EVOLUEZ! Eu pentru mine, ca astfel sa pot evolua alaturi de TOTI CEI CARE EVOLUEAZA! Nu vreau sa fiu eu cel care stinge lumina, poate am sa fiu candva cel care o APRINDE, dar pentru moment ... invat cum sa folosesc instrumentele ce pot aduce lumina!

Va las in seara asta, in compania unor acorduri BINE CUNOSCUTE de voi toti! Cargo - Ploaia , intr-o varianta putin ... ALTFEL!
Auditie placuta si o seara/noapte/zi ... exact asa cum vreti VOI sa fie ;)

One Response so far.

  1. Ai scris superb. Tot traiesc eu incarcata spiritual din cauza unei carti pe care abia ce am terminat-o de citit. Poate ai auzit de ea, "Mireasma trandafirilor salbatici" de Sorina Popescu. Credeam la inceput, pana sa o citesc, ca o sa ma sufoce de lucruri siropoase. M-am inselat pentru ca aveam sa descopar o carte ce m-a captivat profund. Nu are cum sa nu-ti schimbe viata.

    Daca nu ai citit-o, o poti comanda aici
    http://www.librarie.net/carti/189247/Mireasma-trandafirilor-salbatici

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!