Craiova a castigat!!!

Isi aduce cineva aminte cand strigam din toti rarunchii ... CRAIOVA CASTIGA?

Ei dragii mosului, CRAIOVA A CASTIGAT!

Am fost olteni si am dat din coate, am sustinut pe toate canalele media CRAIOVA, poate mai mult decat edilii nostri dragi au facut-o de la revolutie pana acum!

A venit momentul in care CRAIOVA CASTIGA! Am castigat vizibilitate, si vom mai castiga!
Cu o mentalitate de invingatori putem face ORICE!

Concurentii pe care i-am avut de-a lungul competitiei The Best City To Visit Travel Tournament 2014 Championship,  au fost unul si unul!

Am ajuns pana in finala cu faimosul si superbul SIBIU! Unde am dus o lupta colosala!

In final AM CASTIGAT!


HAI CRAIOVA! 
Felicitari TUTUROR participantilor, si multumiri tuturor celor care au votat Craiova! 

In special multumim Dana, cea care Umblă cu bocceluța prin viață si ne-a mobilizat pe TOTI in aceasta AMPLA miscare Online de a promova CRAIOVA! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!