Hallo!

Hallo zice Neamtu´ cand se intalneste om cu om. Sau la noi pe romaneste SALUT! 

Tin si eu sa te salut, cititor de capra mea, cu un articol Sanatos! 

Mai exact este vorba despre Halo-Terapie! Nu nu .. nu este vorba de o terapie prin SALUT! (desi daca stau bine sa ma gandesc... am putea inventa asa ceva :D ) 

Halo-Terapia sau ... Salinoterapia, reprezinta inhalarea de aer "salinizat" (sarat) ... sau a unui amestec de aer cu particule foarte mici (sub un micron) de sare.

Beneficiile unei astfel de terapii cred ca le cunoaste toata lumea... dar, ca daca nu le cunoasteti o sa incerc sa fac eu aici o lista:

- ajuta la curatarea (eliberarea) cailor respiratorii;
- un puternic efect bactericid (omoara bacteriile) si bacteriostatic (opreste dezvoltarea bacteriilor);
- ajuta la curatarea si detoxifierea pielii;
- prin eliberarea cailor respiratorii ajuta pacientii care sforaie in timpul somnului, sau au un somn cu respiratie Apneeica (adica se "astupa" in somn, cum spuneau batranii);
- ajuta la vindecarea unor probleme de sanatate precum: sinuzite, insomnii, stari de epuizare, alergii, stress, imunodepresii s.a.m.d.

Dupa cum vedeti, exista o paleta foarte variata a problemelor ce se pot rezolva sau imbunatati prin terapia salina. Dar principalul efect al acestei terapii este acela de a dezinfecta si decongestiona (elibera) mucoasa cailor respiratorii.

Mi-ar trebui si mie o astfel de cura, sau tatalui meu sau ... amandorura! Caci, daca ne pui pe amandoi intr-o camera si am adormit inaintea ta, s-a terminat smecheria! Nu mai poti sa dormi din cauza "trilului" melodios al glasurilor noastre ce Sforaie de se zguduie peretii. 

Parca am face intrecere! Parol! Care sforaie mai tare! Se zice ca cel care sforie, habar nu are ca sforaie. Cam asa si este... doar ca mie mi s-a intamplat sa ma SPERII singur de cat de tare am putut sa sforai. Ca ursul din padure am facut. Sau cel putin asa mi s-a parut mie, speriat si buimac ca dupa somn. 

Curand, cred ca am sa fac o investitie in mine si de ce nu si in tatal meu si am sa folosesc serviciile unei saline. Nuuuu nu am de gand sa bat stiu eu cate sute de kilometri (sau in cazul meu mii) ... caci acum exista peste tot saline artificiale. Una exista chiar in orasul meu natal, Craiova. 

Salina Fulvia se numeste. Ca si locatie se afla chiar in "buricul" orasului, vis-a-vis de Palatul Copiilor din Craiova. 


La aceasta salina gasim si un loc de 20 de metri patrati, ca si loc special amenajat pentru copii. Aici existand diverse jucari, tobogan, o "casuta din povesti", si un televizor ce ruleaza numai desene animate (aici e de mine, nu ar mai avea copilasii loc de marele copil din mine :D ).

Te invit sa urmaresti videoclipul urmator, pentru a putea sa iti faci o idee si mai buna asupra Salinei Fulvia Craiova.


Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!