In Urmarirea .. EI !


Zilele astea ma plimbam si eu cu masina, suparat pe viata sau ... viata suparata pe mine ... si in perindarile mele m-am intalnit cu ea!
Superba, alba, cu un aer misterios ce te facea sa imi doresc sa fiu ACOLO... langa ea, sa visez, sa imi doresc sa pot sa ajung macar la jumatatea distantei dintre EA si mine... Asftel ... m-am apucat sa o urmaresc ...

Se ascundea, cand dupa un bloc , cand dupa un copac .. probabil si-a dat seama ca o urmaream ca altfel statea LOCULUI!

Oricum ... cu siguranta i-a placut acest joc de vati-ascunselea, mie unul mi-a placut la nebunie!!!
am reusit sa o surprind pe camera digitala... mai jos .. este si fotografia;)




aici era pe langa un stalp de iluminat stradal ..
probabil incerca sa se ascunda de mine dar ..
AM PRINS-O :)

(Dupa Copaci)

( The Moon )

One Response so far.

  1. heheehee.... poza facuta la mine la bloc :P Chiar a fost frumoasa luna in seara aia ! :* Al'mik

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!