Pe sticla...

      Dap .. deseara ora 20:30 pe Prima Tv voi aparea pe micul ecran .. sau pe sticla (mai nou pe plasma, LCD s.a.m.d. :D ) O sa ma vedeti la urmatoarea emisiune:




Mai multe am sa va povestesc DUPA terminarea emisiei.
Va invit sa ma vedeti :P si sa imi lasati reviewuri ( comment-uri )




Ei ... si pentru ca s-a terminat emisiunea in care am aparut si eu ... ma gandeam ca dau aici cateva din parerile celor din lista mea de mess .. dar daca ma gandesc mai bine ii las pe ei sa o faca! Daca vor ! asa ca .. parerile voastre personale si/sau nu ... le astept AICI pe Blog !


7 Responses so far.

  1. foarte tareeeeeeeeeeeee!!!
    Mi-a placut emisiunea:D Mi s-a parut ca au aratat prea putin la tv, fata de cat au filmat... Si nu mi-a placut deloc de Mushchiuletz... si cred ca are o fata de tzatzar :)) cand l-am vazut m-am ganit la un tzatzar... stiu ca e ciudat :-j si Alexandra e chiar super draguta... pacat ca l-a ales pe el. E mult prea mistocar asa..mult prea bazat...Si nu se potriveste cu Alexandra.
    La cat mai multe aparitii tv :D Te-am pupat :* si DISTRACTIE PLACUTA LA MAREEEEEEE >:D<
    p.s. si eu vreau la mare :((

  2. Bravo Dan! Ai fost extraordinar! Chiar daca fetele te-au considerat timid, ai aratat sentimentalism.Un om nu se cunoaste intr-o zi, ci pe parcurs. Noi care te cunoastem stim ca ai aratat ceea ce esti!! Felicitari si mult succes in continuare!Tu meriti mult mai mult, pacat ca Alexandra nu a stiut ce sa aleaga cu adevarat...

    Response from Andreea E.
  3. Way you go!!!
    Ursii ruleazaaaa!!!! (Bears rule!!!)
    :P

    Response from Me. :)
  4. bravo vere

    Response from Anonim
  5. ahahahahahhaahha e regizata coaie ! cum pana mea sa aleaga maimutza oligofrena ?! wtf ?

  6. Cum draqu ai ajuns ca vreau si eu pe sticla. Eu unul stiu ca m-as distra enorm de mult :)))

    P.S pune si tu filmarea ca nu vazui nimic ca nu am TV

  7. Hello!! Am o mare rugaminte la voi: nu mai credeti tot ce vedeti la tv ca nu face bine la crieras. Emisiunea nu e Big Brother deci normal ca ce apare pe sticla nu reflecta realitatea.
    Dan, sper ca te distrezi maxim la mare. Poate facem o reuniune cand te intorci :)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!