Inception... cum ar fi fost "frumos" sa se termine

Mdea ... noaptea asta care a trecut .. (27->28 sept) am ras cu lacrimi... din varii motive, pentru ca am stat pana la ora 2 noaptea pe banca din fata blocului cu vecinii mei (mai mici ca varsta decat mine) si am povestit despre cum am fost noi in scoala si ce TAMPENII puteam sa facem de la scoala primara, pana la liceu si facultate (eu cu facultatea ei abia acum incep ... boboceii lu tata)


O alta chestie care mi-a placut la nebunie este urmatorul clip, primit ca link de la scumpa mea surioara, clip in care ni se prezinta o ALTA varianta a finalului filmului EXCEPTIONAL ... Inception!


Vizuinare placuta!




P.S. de maine promit ca va pun ceva HAIOOOOS de o sa va cracanati pe voi de ras! In fiecare ZI!

2 Responses so far.

  1. A-hem.
    Ia te uita te rog pe Facebook-ul meu si trece-ma si pe mine fuguta la credite!
    Hmpf!
    :P

    Response from Andra M
  2. http://www.youtube.com/watch?v=7LC5GU28txs&feature=related

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!