Relatii cu clientii ... Taxabil?!?
Orange, Vodafone si Cosmote, cei mai importanti operatori de telefonie mobila de la noi, ii taxeaza pe utilizatorii care folosesc abuziv serviciul Relatii cu Clientii.
Orange, Vodafone si Cosmote principalii operatori de telefonie mobila de la noi din tara sunt asaltati zilnic cu apeluri de la utilizatori, care de cele mai multe ori nu au nevoie de asistenta. Astfel, apelurile abuzive la serviciul Relatii cu Clientii i-a determinat pe operatori sa-i taxeze pe cei care suna in mod repetat.
Pe site-ul Orange, liderul pietei locale de telecomunicatii, se specifica ca „orice utilizare a Serviciului Clienti ce urmareste agasarea altor clienti sau a angajatilor Orange Romania, poate fi considerata abuziva si poate conduce la decizia de a inceta relatia contractuala cu respectivul client.”
Atat abonati, cat si utilizatorii de cartele pot suna la 411, respectiv 444, gratuit, insa daca suna pentru a treia oara in interval de 30 de zile, chiar daca suna in legatura cu o problema reala, atunci transferul catre un consultant este taxat cu 0,6545 euro/apel (TVA inclus).
Orange ii sfatuieste pe cei care nu au reusit sa isi rezolve problemele telefonic sa se adreseze in scris companiei la adresa Serviciul Clienti, bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, sector 1, Bucuresti.
Cosmote taxeaza cu 0,4063 euro/apel
Si grecii de la Cosmote si-au rezervat, incepand din 29 iunie, dreptul de a limita accesul gratuit la serviciul de Relatii cu Clientii. Clientii pot suna gratuit la 1234/0766.12.1234, insa daca in interval de 30 de zile ai efectuat trei apeluri abuzive catre serviciul de Relatii cu Clientii, nu vei mai avea acces gratuit la acest serviciu pentru o perioada de 30 de zile. In acest interval se poate apela numarul 1616 taxat cu 0,4063 euro/apel TVA inclus sau 021.404.1234 – tarif normal pentru apelurile din retelele nationale.
„Prin apel abuziv se intelege: un apel care nu contine o cerere rezonabila sau prin care nu sunt solicitate informatii despre produsele si serviciile Cosmote”, se arata pe site-ul operatorului.
Vodafone a introdus o linie expres
La Vodafone, numarul doi pe piata locala de telecomunicatii, clientii pot suna gratuit la *222 si pot spera ca un consultant le va prelua apelul sau pot suna la linia expres, *555. Cei care suna la aceasta linie nu trebuie sa mai astepte intrand imediat in legatura cu un consultant de la relatii cu clientii fara sa mai parcurga ghidul Vodafone. Un apel la *555 , pentru clientii persoane fizice, costa 0.41 euro (TVA inclus).
Voi ce parere aveti despre ASTA?!?
Sursa: kappa.ro
Deci o mare mare MARE tampenie :) sincer..... Nici astia nu mai stiu dun ce sa faca bani