Romania ... ultima suta de metrii?

Oare suntem pe ultima sută de metrii a ROMÂNIEI? Oare suntem ultimii din NEAMUL ROMÂNESC?!?
Azi noapte am plâns cum nu am plâns demult.. ştiu ei care este persoana pentru care am plâns ... !
Îmi doresc să fiu ROMÂN în România dar sistemul românesc mă împiedică să cred că voi fi român în România!
Probabil în curând voi fi încă un ... ALIEN în ţara pe care nu şi-o doreşte, decât din punct de vedere material!




Probabil eu voi fi un român în Londra sau .. unul din oraşele Anglo Saxone!


Mai jos aveţi documentarul care m-a făcut să plâng!

.










O să mă credeţi un ... neavenit, un .. oltean în .. Ţara LUI... dar nu este aşa ... cei care ştiu întâmplările mele de la Târgu-Mureş... cu taxatoarea din autobuz ... (nu mai zic nimic) ... doar îmi doresc să am posibilitatea ca ... atunci când va fi momentul, să îmi învăţ copii şi, de ce nu, nepoţii, LIMBA ROMÂNEASCĂ!!!


Mă rog pentru tine popor ROMÂN!!! 
AMIN!

3 Responses so far.

  1. Cuvinte nu am pentru ce se intampla, stam insa nepasatori cu gandul sa strangem 1000 de euro sa cumparam un BMW de bulgari iar istoria sa stea in alta parte....deci pe langa o ungurizare facem si o bulgarizare a tari.....intrebari sunt multe , dar nu vom/voi putea raspunde la ele niciodata , atat timp cat stam nepasarori si lasam loc invidiei, mandriei si hotismului din noi .....

    Response from Anonim
  2. http://www.beta.trilulilu.ro/Owy95fr/33246adf12739e


    o completare la ce am zis sus....

    Response from Anonim
  3. Romanii sunt LASI!
    Prea influentabili, prea "mamaligi" sa isi apere limba, cultura, credinta...

    De fapt, care limba?? care cultura, care credinta??
    Uitati-va in jurul vostru, ascultati.. si va fi de-ajuns sa aflati, sa (re)descoperiti cum creste domnia prostiei, a lui "K", "sh","tz", a cuvintelor romanesti pocite...

    Unde nu-i educatie, vai de viitor!

    Iarta-i Doamne, ca nu stiu ce fac!!

    (Including me.:-< :( )

    Response from Anonim

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!