E timpul ...

Mdea... in asteptarea vremurilor mai calduroase, cu gandul la zilele pline de soare si temperaturi peste 25 de grade celsius, undeva pe o plaja, la umbra unei umbrelute... cu o sticla de bere langa ... Aaaahh ... ce vis frumos... Daaar .. acum incepe cosmarul .. ce te faci ca NU ai cu ce sa deschizi sticla, nu esti cel in masura sa MUSTI din capac ( cum am vazut multi prieteni ca fac, deschid sticla cu DINTII.. ) CE TE FAAAACI??? 


Ei acest articol vine cumva in ... asentimentul articolului acesta unde ziceam ca vine ziua mea si ca imi doresc un CEAS... daaar acum vine partea a 3-a ... ce faci daca COMBINI un ceas .. cu NEVOIA stringenta de mai sus... si anume sa deschizi o sticla de bere cand iti arde gatlejul de pofta... ? EEEi .. la asta s-au gandit unii mai MARI bautori de bere decat mine si iata ce au INVENTAT: 



DA ... este vorba de un ceas ... desfacator de capace de bere (bine cred ca poate fi folosit la orice sticla care este "astupata" cu un capac gen cel de bere..)
Ideea in sine .. ca si GADGET .. imi place de mor .. :D ar fi funny sa te duci la bar ca ceri o bere si sa ii zici chelnerului .. Lasa .. ma descurc eu.. si tu .> POC .. printr-o simpla miscare a incheieturii mainii sa deschizi sticla ;) JMECHERIEEEE cu pedale! 


Ei ce ziceti? Eu stiu CEL PUTIN 10 prieteni de-ai mei care si-ar dorii asa ceva ... :D 


Uuum .. si ca specificatii tehnice nu este chiar slabut ceasul acesta: "Citizen 2035 movement, water resistant to 5 ATM" asa cum zice site-ul de unde am aflat despre acest ceas. Ce pot sa spun decat ca recomand consumul MODERAT de bauturi alcoolice (in unele tari berea este considerat aliment .. asa ca .. ^-^ ) 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!