Cat e ceasu' ?

Cati dintre voi nu ati fost intrebati Cat e ceasu'? Sau .. nu va suparati, aveti un ceas? Si instinctiv va uitati la mana stanga ( de obicei la mana stanga se poarta ceasul ) .. si apoi sa va dati seama ca Nu detineti un ceas, daaar avem un telefon mobil, la care sa putem apela.


De cateva zile, mai exact de cand eram la sibiu, mi-a venit o pofta sa imi cumpar un ceas de mana de numa' , am cautat pe acolo prin sibiu dar nu am vazut ceva care sa-mi placa ..si de ce sa nu recunosc, sa-mi convina si din punct de vedere material.


Mai ieri am gasit pe net site-ul http://www.watchshop.ro/ unde am gasit cateva ceasuri de mana care mi-au facut cu ochiul, atat ca design cat si ca pret. Unul dintre aceste ceasuri este:


Un ceas elegant, frumos si cu un pret foarte foarte accesibil. Astfel va spun ca in aprilie vine ziua mea si astept de la voi ... :D Cititorii de CAPRA Mea ... un ceas .. poate sa fie si altul .. si mai ieftin si mai scump .. nu-s pretentios de felul meu... dar sa fie ELEGANT si sa mi se potriveasca mie! Asa cum ma vedeti voi!

Acestea fiind zise va urez o dimineata/zi/seara cat mai bune si am o intrebare pentru voi ... CAT E CEASU' ? 

One Response so far.

  1. salut! am vazut ca participi la concursul de genul acestuia, scriind articole pe diferite teme.
    Te astept si pe blog la noi! Scrie un articol bun si castiga banii pusi in joc. Te astept cu mare drag.
    detalii aici : http://www.descandal.ro/de-ultima-ora/concurs-de-martisor-castigi-bani-cu-vixenstudio/

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!