Intrebari ... Raspunsuri ..

Nu am despre ce sa scriu, ma intreb care-s intrebarile voastre! Intrebari existentiale, intrebari retorice, intrebari care-si au sau nu rostul! Vrem sa fim liberi sa cunoastem cat mai multe, ne dorim acces la TOT ceea ce ne inconjoara! Daaar intrebarea mea: Ce facem cu aceste cunostinte???
Mdea... nu le vom pune in valoare, nu vom stii sa le punem in valoare! Sau mai rau: NU VOM FI LASATI SA LE PUNEM IN VALOARE!


Spre exemplu, cred ca am destule cunostinte despre recuperarea medicala, despre ramura aceasta frumoasa a medicinei, daaar din pacate nu sunt LASAT de sistemul medical DEFECT al tarisoarei noastre scumpe, sa imi pun in valoare aceste cunostinte! Adica daca stau sa ma gandesc "sistemul" profita si acum de cunostintele mele, sunt VOLUNTAR in sectia de recuperare medicala din Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova de mai bine de UN AN! Dar cui nu-i convine ca sa aiba un OM care sa-i munceasca, sa LUCREZE ... MOKA?!?
Si tu daca ai avea o firma (tu cititor de capra mea) Ti-ai face treaba cu ... VOLUNTARI! Sunt multi care isi doresc Experienta, care vor sa ajute, sa faca bine obstei lor, si nu numai, fara a cere ceva in schimbul serviciilor lor! DAAAAR .. toate au o limita, intervin datorii, banca cere (credite), chiria trebuie platita, intretinerea .. VIATA trebuie platita!


Stiu .. Tie .. INSTITUTIE iti convine ca eu muncesc GRATIS pentru tine! Dar tu, institutie???.. CE-MI OFERI MIE? Experienta? Am capatat destula, dau si la altii daca imi cer intr-un mod elegant! Invat lumea, daca vor sa invete de la mine!
Si... eu cu ce ma aleg! Stiu, iar o sa zici ca e TARZIU, iar abereaza asta... CE NU-I CONVINE DOM'LE...Macar FACE CEVA! Nu sta acasa! Ei bine... nu-i chiar asa!




E tarziu, intradevar! Intrebari si raspunsuri avem/vrem .. cu totii! Multe intrebari gasim si pe Asker (punct) ro raspunsuri poate puteti chiar voi sa oferiti! Asa ca ... spor la intrebat... si la raspuns! Eu o sa-mi raspund unei intrebari: Cat e ceasul? .. raspuns: E vremea sa merg la somn! 


O zi/dimineata/seara buna va urez! Si in cazul in care nu ne mai "citim" pana de pasti... PASTETI FERICITI!!! :D

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!