Ba esti nebun....?

Habar nu am câţi dintre cititorii mei se uita (dau click) pe horoscopul din blogul meu (meniul din stânga) ... daaar, la mine, care's taur zice: 


15 aprilie 2011 
Dimineață sunteti obosit si confuz, cu un simt practic scazut.
Evitați să luati decizii importante!

Va sfatuim sa va odihniti mai mult si sa va limitati la activitati de rutina.


Auzi.. nea' Caisă .. sau tanti euglena verde... de unde știi dumitaleee, ce înseamnă activitate de rutină pentru mine saaau, cât simt practic am eu azi!!??

Deci nush' cine face prezicerile dar eu azi nu ar trebui să mă simt în stareeee sa iau decizii IMPORTANTE (gen? ajutorul României asupra Japoniei, sau .. asumarea responsabilității privind noua lege a salarizării .. sau ... :| ) și nici nu ar trebuii sa fiu ODIHNIT (asta e  posibil sa se întâmple pentru ca  este deja DIMINEAȚĂ și în loc sa dorm eu scriu pe blog)


^_^

One Response so far.

  1. *(-_-)*

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!