Relatii cu clientii Cosmote

Nu stiu cati dintre cei care sunteti utilizatori de cartele COSMOTE primiti pe luna Zeci de mesaje gen ... Activeaza extraoptiunea 1000 de minute , cu doar 2 euro ai x mii de minute si asa mai departe, si gasesc aceste mesaje cel putin suparatoare daca nu DERANJANTE! Eu unul sunt profund deranjat de cretinatatea mesajelor... AM deja o extraoptiune selectata, stiu despre ce este "OFERTELE" tuturor ofertantilor de telefonie mobila de pe piata... asa ca acum cateva minute am RABUFNIT si n-am mai rezistat si le-am dat telefon la relatii cu clientii unde eram HOTARAT sa fac SCANDAL... sa ii iau la injuraturi sa ii fac cu ou si cu otet.
Asadar, sun eu frumos la 1234 (relatii cu clientii) slectez limba... dau aiurea-n meniu, si tastez 0 (sa fiu preluat de cineva) bineinteles .. eu fierb aici de NERVI! Imi raspunde un Domnisor .. Sorin .. si nu mai stiu cum s-a prezentat si incep eu: "Numele meu este Dan Pavel si as dorii sa nu mai primesc mesaje gen .. extraoferta, activeaza... etc .. ca .. " si aici mi-a inchis gura zicand ... Domnul ... Dan din cate am inteles da? eu .. DA .. stiti .. el: am preluat cererea dumneavoastra in 24 de ore nu veti mai primi mesaje comerciale din partea Cosmote ... eu eram :| Perplex .. sau ca sa parafrazam .. OMFG OMFG ... incredibil! 
Astept sa treaca 24 de ore sa vad daca voi mai primii MILIOAAANE de mesaje sa ma informeze despre extraoptiunea X sau IGREC! 


LATER EDIT: Asteptarea celor 24 de ORE a durat numai 45 de minute cand, am primit mesajul de la cosmote: "Stimate Client, va informam ca solicitarea Dvs. a fost procesata. Va dorim o zi placuta in continuare!" NOTA 10 Cosmote! 

2 Responses so far.

  1. Pai sunt obligati sa iti permita sa renunti la acele mesaje. Ce e si mai fun insa este ca in US de curand, un tip a dat in judecata una din companiile de telefonie pentru ca a mai primit in ca un mesaj de informare (cel in care ii zicea ca solicitarea lui a fost rezolvata) :))

  2. si la orange e la fel. o sa ii sun si eu sa vad daca rezolva :)))

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!