Povestea continua

Mai devreme discutam cu voi, dragii mosului, despre ce si cum se intampla cand ti se face dor de Superbloggeri. 

Dar ce te face cand te apuca dorul de familie, de prieteni? 
Nu poti decat sa iti continui povestea! 

Va recomand ca cititi prima parte: Poveste de Februarie 2015. Nu de alta, dar ca sa aveti o idee despre CUM am ajuns pe Autostrada Bucuresti Pitesti! 

Ne pregatisem plecarea, eu si Mircea, undeva dupa ora 12 ale amiezii dar, Mircea nu a mai avut rabdare si la 10 si ceva deja a dat trezirea! Pana  ne-am facut noi dus, pana a deszapezit masina, pana mi-am facut eu bagajul, pana am ordonat putin apartamentul, se facuse deja 11 trecute fix! Am purces astfel prin NEBUNIA urbana din Bucurestiul PLIN de zapada si de masini.

Panda lui Mircea s-a descurcat excelent prin jungla urbana. Putin inainte de 12 deja eram la iesire din Bucuresti, prin Militari daca nu ma insel. 

Pe autostrada, vremea a tinut cu noi, carosabilul fiind doar umed, fara zapada si fara gheata. 


Mircea a fost un sofer extraordinar. S-a suparat putin atunci cand pe autostrada unii colegi de trafic NU stiu ca folosirea farurilor ESTE OBLIGATORIE! 
Toata autostrada mi-a fost un foarte bun sfatuitor. Am pus tara la cale, ce voi face cu mine pe viitorul apropiat si mai putin apropiat. A avut cateva idei ce cu siguranta ma vor ajuta pe viitor.

Am facut binecunoscuta pauza de Mititei de la Albota... si am purces mai departe catre Orasul nostru de bastina! 

Deja imi faceam planuri .. cum o sa fac cand ajung acasa! Caci parintii mei nu au stiut nici o clipa de venirea mea pe meleaguri natale. Am zis sa le fac o surpiza si mai mai sa imi faca ei una! 

Imi facusem planul ca ajung acasa, sun la telefon si ii iau la intrebari ce faceti ce ziceti .. pai si .. MA LASATI SA stau pe la usa??? 

Dar... bineinteles ca planul mi-a fost spulberat, caci, NICIUNUL din parinti nu au auzit telefoanele! 
Stateam eu ca idiotul la usa, incercam sa sun .. cand pe numarul tatalui meu .. cand pe numarul mamei mele! NIMIC! Bineinteles ca NU m-a dus mintea sa sun pe FIX! Telefonul ala il auzi si daca esti MORT de beat si nu numai! Dar, ce sa-i faci ... adrenalina curgea prin vene, caci urma sa imi surprind parintii. 

Pana la urma am zis ... ce sa-i faci dom´le, sun la usa si asta e! 
Ceea ce am si facut! Intalnirea cu ai mei este mereu emotionanta dupa ce trec cateva luni in care nu ne vedem. Asa este la toata lumea cred! 

Si cum te intampina cel mai bine o mama? Bineinteles cu MANCAREEEE! 
Caci mancare mai buna ca la mama acasa nu exista! 

Supa de vitel cu legume... NEBUNIEEE!!!


Apoi, tocanita de cartofi cu legume si carnita de purcel!
Cica sa nu te ingrasi NUMAI cand privesti... d´apoi ... 

Am stat de vorba cu ai mei cateva ore bune, apoi s-a facut timpul sa merg sa ma intalnesc cu prietenii de la Craiova Blogg Meet cu numarul de tricou #36 si bineinteles zi FESTIVA, implinirea a 3 ani de la prima intalnire oficiala Craiova Blog Meet! 

De data asta am fost curier PERSONAL la ducerea tortului de 3 ani. Caci mama mea s-a incumetat sa faca un tortul pentru toti cei prezenti. Din cate am inteles toata lumea a contribuit la acest tort. 

Ca sa va faceti o idee despre ce este vorba: 



Imaginile de mai sus sunt doar asa .. ca sa vada comunitatea NATIONALA a bloggerilor ce se face la OLTENI! Si nu spun eu, ca tortul a fost EXTRAORDINAR ci cei 40 de Bloggeri (+nebloggeri) ce au gustat din minunatia facuta de mama mea! Sarutmanaaaa!!! 

Atmosfera a fost ca intotdeauna una SUPER! Si anume am ras pana ne-au dat lacrimile, am discutat despre proiecte locale, ce sa implice intreaga comunitate Craioveana. Dupa cum stiti, participam in competitia pentru Craiova Capitala Culturala Europeana in anul 2021. 

Chiar daca sunt departe, ma pot implica si eu in anumite proiecte, cel putin pe parte de promovare online! Nu sunt eu cel mai mare Blogger sau cel mai renumit sau sau .. dar daca vor citi o mana de oameni ... despre CRAIOVA si despre proiectele Asociatiei Bloggerilor Olteni, atunci ma declar multumit! 

Spuneam mai sus despre atmosfera de Q Club, gazdele noastre ce ne pun la dispozitie mereu o buna parte din restaurant, pentru BlogMeet-urile Craiovene si in special acum, pentru: Craiova Blog Meet cu numarul 36, la zi aniversara. 

Aceasta comunitate a fost inceputa cu numai trei Oameni, Razvan-Damian Irimescu, Daniel Botea, si Marius Calugaru. De-a lungul timpului am aparut si eu in peisaj, si multi altii care au aparut, au disparut .. dar ce este important... este ca ACUM, Craiova Bloggers este o adevarata COMUNITATE! 

Acum ca v-ati facut o idee despre ce inseamna CRAIOVA si comunitatea Bloggerilor Craioveni, sa incepa povestea distractiei. Cred ca o poza spune mai mult decat 1000 de cuvinte: 


Apoi lumea s-a adunat sa faca poze VEDETEI serii 
TORTURA! 

Xaara a vrut o poza de DETALIU!
P.S. Daca vrei te pun in legatura cu mama sa iti dea reteta! :D 

Si din nou poze la TORT

Cea mai simpatica chelnerita de la Q Club :D 
P.S. Sper ca a iesit frisca de pe camasa :D 

Vreau si eu Vreau si eeeu! 

Si inca una! Hai sa pozam frumos ZIC! :D 

Mai tarziu putin, ne-am strans sa facem poza de grup! Ne-am asezat noi ca bloggerii.. si HOP! 
Un posterior oltean s-a asezat FIX in timp ce eu vroiam sa fac poza! Daca s-a asezat asa frumos la poza nu avem decat sa il aratam NU ? :D 

Gata gata ... sa incetam cu carcotelile si sa povestim povestea mai departe :D 

Ziceam de poza de GRUP? Iaca:


Bineinteles ca mie, imi trebuiau un numar de COARNE! Ca sa fie Capra Capra! Ce #Capramea e aia fara COARNE? :D Si cu coarne si fara coarne, tot mi-s simpatic! Parol! :D

Imi sticlesc ochii? Cred ca e de la BERE! 

Si la poza de grup a iesit caterinca maxima, asa cum ne place noua la olteni! 
Dupa poza, am purces la infulecarea tortului! Din cate am inteles, unii blogger au cerut un Repetir. 


Nu am mai zabovit foarte mult dupa devorarea tortului si am purces catre FaceBar, unde ne astepta DINU! Dinu fiind un om de nota 2000+ Nici n-am intrat bine ca m-a luat: 
"Zi-mi o piesa si te platesc cu un shot!!!" ... e ciudat asa .. la comanda, sa gasesti o piesa.. dar n-a fost greu Kings Of Leon - Your Sex is on Fire! Inspirat fiind de numele shot-ului degustat de Ianolia... mai multe va povesteste ea! 

Dinu nu s-a lasat mai prejos si mai ca era sa ne dea foc .. la propriu! A construit un frumos Flaming Lamborghini... devorat de Cristi, o cunostinta de-a mea veche, de pe vremurile cand si eu si el eram mai .. COPII :D! Mi-a parut bine sa ne revedem si sa schimbam cateva pareri despre ce s-a mai intamplat in cei...cel putin 10 ani de cand nu ne-am mai vazut! Vedeti? Orice este posibil la Craiova Blog Meet!!!
 

Am dansat, am tzopait, am cantat... asa cum ne sade noua BINE! 

Bau! 

Nu stiu de ce, dar cand ma uit la poza asta, parca ...
FUGIM DE BOMBA! 

Toata Lumea Danseaaaaza!!! 

Ei ii multumesc pentru o mare parte din pozele postate aici
(cel putin cele din FaceBar)


Ce sa mai, LA MULTI ANI CRAIOVA BLOGGERS!!! 
La cat mai multe proiecte interesante si fructuase pentru toata lumea! 

Sper ca si la intalnirea de 10 ani sa fim la fel de multi si la fel de voiosi ca acum! 

Nu inchei povestea decat spunandu-va ca mai jos gasim o lista cu participantii acestei reuniuni, si pentru doritori, mai am o poveste... dar MAINE! 

Daca am uitat pe cineva in lista de mai jos, dati vina pe Razvan... caci de la el am copiat "catalogul" :D


  • Monica
  • Daniel (articol)
  • Nicu
  • Cătălin
  • Cristina
  • Cristi (Marinas)
  • Meli (articol)
  • Cătălin
  • Mihnea (articol)
  • David
  • Ianolia (articol)
  • Geordan
  • Mihai
  • Ștefi
  • Cristi
  • Alina
  • Damian
  • Edi
  • Andreea
  • Oana
  • Bogdan
  • Mircea
  • Sanda (articol)
  • Kinga
  • Xaara
  • Gabi
  • Veronica
  • Magnus
  • Sandra
  • Costi (articol)
  • Rareș
  • Cristian
  • Cosmina
  • Sergiu (articol)


  • 9 Responses so far.

    1. La Multi Ani, blogger oltean plecat departe de casa! Abia astept urmatorul party de gen.
      P.S. Fundul cui l-ai pozat? :))

    2. Daaaaa GeorDan,tortul ca tortul..dar de Haribo dat pe sub mana ai uitat...Sa ne traiesti prieten drag si indepartat fizic dar aproape sufleteste...:)

    3. Zice lumea că la următoarea aniversare o să fie și mai mare veselie și evident că nu o să scapi „netorturat”, nici tu, nici capra :D

    4. Nu conteaza cine a inceput :) Conteaza ca la
      <a href='http://danielbotea.blogspot.ro/2012/02/vinerea-colorata-blogosferic.html">primul Craiova Blog Meet</a> la care am fost mai mult de 3 personi, a fost si Capra mea.

    5. Mi-a făcut plăcere să particip și eu pentru prima oară la o astfel de întâlnire. Tortul a fost minunat, dar citind ce-ai scris la început, mă gândesc la nerăbdarea celui care așteaptă acasă să i se întoarcă copilul plecat prin străini. Voi plecați, dar acasă lăsați multă, multă liniște, prea multă față de anii voștri de început de viață.

    6. Ianolia, este posteriorul domnisoarei chelnerite ce ne.a facut poze cu aparatul lui Daniel!

      Eddie...am uitat de Haribo :( sa imi fie rusine!
      Si ZiceLumea ... zice bine! ;)

      Daniel, asa este Primul BlogMeet in numar mai mare de 3 m.a inclus si pe mine :)

      Cristina..uneori este trist, si da, acasa am simtit o liniste apasatoare! Dar, daca "acasa" nu ne vrea nimeni din sistem... mergem si cautam undeva unde putem sa facem un alt ..."acasa"!

    7. Bine ai venit ACASA! Lipsea din peisaj capra ta, chiar daca a fost plimbata prin Alpii bavarezi si o fi facut brudershaft cu bere si a mancat bratwursti.

    8. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM DUPĂ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
      1 LOVE SPELL
      2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
      3 FRUCTE DE FEMEI
      4 PROMOȚIE SPELL
      5 SPELL DE PROTECȚIE
      6 SPELL BUSINESS
      7 SPELL GOOD JOB
      8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.

    9. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
      1) Vrăji de dragoste
      2) Vrăji de dragoste pierdută
      3) Vrăji de divorț
      4) Vrăji de căsătorie
      5) Vraja de legare.
      6) Vrăji de despărțire
      7) Alungați un Iubit trecut
      8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
      9) vrei să-ți mulțumești iubitul
      Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
      ogagakunta@gmail.com

    Lasa aici comentariul tau!
    Multumesc!