Jurnal de calatorie - ziua I

Zi de mijloc de saptamana, mai exact Joi Noaptea, pe la ora 2 ne trezim cu mic cu mare ( mai mult cu mare ca nu e nimeni mic la mine in familie :D) ducem bagajele la masina si in cateva alte minute purcedem la drum. Spre surprinderea mea drumul spre granita a fost placut, am plecat pe timisoara si iesit din tara pe la cenad. Aici am avut prima peripetie :D ca altfel nu e calatorie nu?
Ce s-a intamplat in cenad, la granita ni s-a spus ca spre Viena sa intram pe Autostrada catre MAKO si nu de la Szeged... asa ca am cautat pe acolo prin cenad/mako iesirea catre autostrada ... in jur de jumatate de ora! Noroc ca, sunt foarte multe masini de romania in zona si atunci a inceput urmarirea unui titicar (o dubita de marfa... ) cu nr de timisoara care am presuspus noi ca merge catre autostrada... asaaaa ca, tagadam tagadam... fuga fuga prin Ungaria catre Viena (prima statie din excursia noastra)
Am mers ce am mers... si am ajuns pe autostrada Ungara... INCREDIBILA am zis noi ... ca in palma .. super tare, limita de viteza 130 in unele zone fara limita .. etc etc...
Ziceam ca autostrada din ungaria este WOW... daaar Autostrada din Austriaaa .. uhai Doamne! :D
Tarziu spre ora 7 ora Romaniei, ajungem la destinatie, acolo unde ar trebuii sa fie cazarea, pe usa respectiva, GASIM un plic destinat noua (mai exact surorii mele) in el gasim instructiuni cum aflam unde este cazarea, cheile, si alte cele! Incepe distractia, ne simtim ca in AMAZING RACE, gasim cladirea unde avem noi cazarea, aici urcam un etaj si gasim un mare apartament, cu mai multe camere, Una dintre ele este a noastra, o reperam si in camera gasim o scrisorica: "Horray YOU MADE IT! Welcome to MOJO Living Rooms :D " (adica Uraaa, ati reusit!Bine ati venit la Apartamentele MOJO) In camera gasim DE TOATE, de la table, sah, tintar si alte jocuri, pana la laptop tv si tot ce trebuie. Totul inclus in pretul de cazare! :O
Bucataria este dotata cu tot ceea ce este nevoie pentru a-ti face mancare si alte cele, am zis de bucatarie ca spre ora 9 (ora de aici) am papat si noi si aveam de gand sa mai mergem la o plimbare, daaar din pacate ne-a pocnit pe toti un sooomn si altceva n-am mai facut! SOMN DE VOIE PANA a 2-a zi cand voi veni cu noi relatari!!!

One Response so far.

  1. Oare de ce jurnalele de calatorie ale majoritatii seamana intre ele atat de mult? :d :d Sa aveti fun, chiar si cand dormiti.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!