Ce Cauti?

In vremuri demult uitate, cand nu exista nimic altceva decat ... VIATA!
Nu existau Dumnezei (Buddah, Iehova, Alah si altii) ... atunci exista viata in purul ei cuvant!
Azi ne confruntam cu ideea de viata, suntem supusi testelor umanitatii si, de ce nu, testelor date de Dumnezeii nostrii.
Ce este DUMNEZEU? Ce este VIATA?
Nici una din ele NU EXISTA!
Exista doar ... o energie, o forta suprema care ne calauzeste in drumul nostru catre ... CEVA!
O viata intreaga cautam, cautam si cautam ... CE CAUTAM?

Cautam si invatam sa facem lucruri, invatam sa construim, ridicam palate, strazi, avioane, inaltam idei catre viitor!
Viitor care a fost ... viitor care A MAI FOST! Tot ce construim in viata asta, ce este material, masini, case, haine, sunt DEGEABA! Atunci cand ajungem inapoi ... acolo de unde venim, si acolo unde suntem deja, toate astea NU le putem lua dupa noi!
Singurele "lucruri" pe care le putem lua cu noi, NU SUNT LUCRURI!!! Purtam povara amintirilor, ducem mai departe idealuri!
But In The End It Doesn't Even Matter.... (Si .. in final nimic nu mai conteaza) !!!

Singurele "chestii" pe care le luam cu noi sunt ,,, FAPTELE BUNE! Unii avem un bagaj greu, plin de fapte rele, jigniri, insulte, minciuni. ... le taram spre locul de unde am venit! Altii avem un bagaj voluminos .. dar usor precum un nor pe cerul senin. Avem un bagaj plin de FAPTE BUNE, am iubit dezinteresati, am trait pentru a ajuta pe cei care au avut nevoie de ajutorul nostru. Nu spun ca eu sunt unul din cei cu un bagaj voluminos dar usor, sau ca as fi unul din cei cu bagajul greu. Eu doar ma bucur de VIATA!

Viata este energie, energie esti si tu, si eu, si masa pe care sta painea pe care o tai cu cutitul, muzica ce rasuna din orga prafuita de secole, si aer si pamant si stele si luna!

Bun VENIT IN UNIVERS!
Bine te-am regasit DIVINITATE!

2 Responses so far.

  1. Eu cred ca articolul asta e facut pe melodia lui John Lennon - Imagine :)

    Response from Andrei 123
  2. Um .. Nope! ;)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!