Am adus Moartea la Club

... NU ... nu am injunghiat pe nimeni si nici moarte de om n-am facut. Este doar mesajul POLITIEI ROMANE pentru TOTI cei care beau si apoi se urca la volan.
Pentru mine e un soc videoclipul ce urmeaza (mi se zburleste pielea pe mine cand il vad) , desi sunt un precaut si prudent in trafic.
Daca am baut 2 guri de bere, prefer sa las masina acolo unde e si o iau a doua zi dimineata!

Va las sa va "delectati" cu acest videoclip ...



Asa ca ...
Nu bea(alcool) cand ai de gand sa te urci la volan!
Daca tie nu-ti pare rau de tine... macar fie-ti mila de cei apropiati tie si de apropiatii celorlalti pe care ii poti accidenta in timp ce tu esti BEAT la volan si nu uita....

Corul bocitoarelor zice:

"Ai baut, maica?
Te urci la masina, aoleou un' te duci?
Un' te duci, tu, maica, draga,
De ce stai intins pe strada?
Piei Satana cu venin,
Tu i-ai dat alcool din plin,
Mi l-ai luat de la lumina
si l-ai suit in masina,
Primeste-l tu Doamne sus,
C-a baut si a condus"

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!