Iesi, copile cu parul balan, afara si...

Mai devreme am avut o provocare pentru tine! 

O provocare SERIOASĂ! O auto analiză a sinelui! (gen, TU pe Tine TE - Autoanalizezi)
Bun .. sper că ți-ai răspuns pozitiv autoanalizei!!! 
Dacă nu ți-a plăcut ce ai găsit, și nu ți-ai dat un mare mare LIKE, poți să începi prin a ZÂMBI! 

Nu poți? 

ATUNCI TE AJUT EU!!! ^^ 

Vizionează următorul filmuleț, și... dacă nu ai râs, nici o problemă, înseamnă că ești la început! 


Bun .. și dacă nu ai schițat nici măcar un zâmbet, NU DISPERA! TOTUL ... se rezolvă! 
O să vină un moment în care soarele va străluci și pe strada ta!

Dar, ca să stralucească soarele pe strada ta, TREBUIE întâi să tragi transperantele, obloanele sau alte impedimente ce NU lasă soarele să strălucească! 

Înlătură ceața și sentimentele "negre" ce iți învăluiesc în momentul acesta "soarele", și ... ALEGE SĂ FII FERICIT(/Ă)! 

Pe vremea când eram copii, foloseam, fie eu fie familia mea (de obicei mama) un pasaj din "Amintiri din Copilărie" de Ion Creangă, şi anume: 
"- Ieși, copile cu părul bălan, afară și râde la soare, doar s-a îndrepta vremea și vremea se îndrepta după râsul meu... " 
Deci tot ceea ce TREBUIE să faci ca să aduci VREMURI bune în viaţa ta, ESTE SĂ ZÂMBEŞTI!!! 
Să îţi zâmbeşti TIE, să zâmbeşti pe stradă, să zâmbeşti vânzătoarei pe care nu o suporţi, să zâmbeşti atunci când în suflet te doare, să zâmbeşti cât mai mult pentru ca UNIVERSUL să poată să-ţi zâmbească înapoi! 

Îţi doresc să ai parte de o zi (sau ce a mai rămas din ea) şi o seară frumoase cu multe ZÂMBETE curate şi sper că ţi-am dăruit... măcar un zâmbet! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!