Cu sufletul la ... STRAJA

Întotdeauna am apreciat lucrurile naturale, locurile ce sunt pline de SUFLET! Situaţiile pozitive ce aduc bogăţie sufletului.

Unul din locurile dragi sufletului meu este staţiunea Straja! 
Am petrecut multe clipe frumoase, speciale, pline de bucurii sufleteşti (şi trupeşti) aici.



Pentru cititorii care nu ştiu nimic despre Straja, îi invit să îşi îndrepte paşii către inima Carpaţilor Meridionali, în judeţul Hunedoara, la aproximativ 25 de kilometri de Petroşani. Măcar o dată în viaţă trebuie să facă un sejur la Straja! Cu siguranţă se vor întoarce cu plăcere!
Dacă nu le este la îndemână să dea o fugă reală acolo, invitaţia se transformă într-o invitaţie virtuală! 

Cu ajutorul internetului puteţi vizita întreaga Straja! 
Ca şi recomandare personală, poate cea mai frumoasă vilă pentru a înnopta şi pentru a petrece un sejur la munte, este Vila Alpin!

Am ajuns de nenumărate ori la minunatele gazde, am mâncat, am petrecut, mi-am încărcat bateriile cu energia pozitivă ce se simte în întreaga staţiune Straja!

Poate nu ştie lumea, dar la Straja se găseşte cel mai mare domeniu schiabil de pe teritoriul României. Aici poţi învăţa tainele schiatului şi ale sporturilor de iarnă, bine o parte din ele ;) .
Aici am pus eu prima dată schiurile în picioare, aici am căzut prima dată de pe schiuri, aici am învăţat regulile Muntelui şi ale schiatului!

Chiar dacă nu ştii să schiezi, nu e nici o problemă, la Vila Alpin poţi cere sfaturi pentru a beneficia de un instructor personal! El te va ajuta să te bucuri de schi la Straja

Iar dacă sporturile de iarnă nu te atrag, nici o problemă! Poate faci parte dintr-o echipă sportivă, sau poate pasiunea ta este dansul... Apropo de dans! Ştiu sigur că un club de dans sportiv drag mie, face mereu Cantonament la Straja

La Vila Alpin se găseşte o sală mare ce poate fi folosită pentru Team Building-uri sau pentru prezentări de caz, sau pentru a face diverse activităţi specifice unei ECHIPE, fie ea sportivă sau nu! 

Mai sus vă invitam la o vizită virtuală prin Straja şi, implicit la Vila Alpin! 

Pe site-ul lor, alpinstraja.ro, puteţi face un tur virtual, aici găsiţi cam TOT ce trebuie să ştiţi pentru un sejur minunat la Straja! 

Site-ul este plin de informaţii! De la informaţii despre pârtiile de schi, până la condiţii şi preţuri de cazare.

Ca şi sugestie celor care administrează site-ul: Eu personal găsesc meniul de navigare prea ... MIC! Cocoţat acolo în vărf de site, nu se distinge prea bine şi face greoaie deplasarea prin turul virtual! În rest, nu pot să spun decât lucruri de bine! 

Nu mai lungesc vorba că aduce sărăcie ... rămâne doar să vă recomand cu Întreg Sufletul vizitarea staţiunii Straja şi gazdele călduroase ale Vilei Alpin! 

Cu speranţa că voi ajunge curând să le calc ... DIN NOU ... pragul ... vă urez de pe acum: Sejur Plăcut! :) 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013
Sursa imagini www.alpinstraja.ro 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!