Universul Parfumurilor

Acum ceva vreme vă spuneam că orice bărbat ar trebui să poarte mereu un parfum. Un parfum care să fie caracteristic lui sau un parfum care să se preteze unei anumite ocazii. 

În lumea mea proprie sunt un pasionat de miresme; poate unul din lucrurile care mă atrag cel mai mult la o posibilă parteneră este Parfumul! Un parfum plăcut poate întoarce mai multe capete decât crezi. 

Primul meu parfum bun, nu o să îl uit niciodată! Sticluța maronie în degrade către roșu aprins, aroma puternică de mosc, deși florale, nuanțele puternic masculine de cedru și frunză de scorțișoară mă fac să îmi aduc aminte cu mare plăcere despre acel parfum.  


Este vorba despre un parfum care, din câte am citit, nu se mai produce, din păcate. Un parfum de la Liz Claiborne. Mambo mai exact! "Mambo" a fost "inițiatorul" meu în această lume a superbelor miresme. 

Acesta este parfumul care mi-a călăuzit o parte din anii de liceu, unul din parfumurile care persista chiar și după un duș, și chiar după ce spălam cămașa în care am fost îmbrăcat la discotecă. 

Pentru acest parfum trebuie să mulțumesc nașilor unchiului meu ce mi l-au adus cadou de Crăciun, în urma unei excursii în Statele Unite ale Americii! 

După acest parfum, colecția mi-a fost completată de către alte zeci de parfumuri, unele mai cunoscute, altele mai puțin cunoscute, toate cu arome masculine, cu nuante de mosc și nu numai.

Mai jos vă prezint Universul actual al Parfumurilor mele:


Mai sus vă spuneam că primul meu parfum nu se mai fabrică, deși cu ceva timp în urmă l-am găsit în oferta unui magazin de parfumuri online. Deja trecuseră ceva ani de când nu mai mirosisem puternicul parfum cu aromă de mosc. Reîntâlnirea cu Mambo a fost ... ușor ciudată. De ce spun asta? Păi... acum parfumul meu prea iubit și îndrăgit, nu mai era ACELAȘI. Nu semăna de nici o mireasmă cu ceea ce îmi aduceam eu aminte. Atunci a început CERCETAREA! Ca un detectiv am început să caut date despre produsele Liz Claiborne. Am găsit o sumedenie de informații, cum că firma a avut probleme financiare și a trebuit să fie înstrăinată pentru a putea fi salvată. Atunci am aflat că, odată cu vânzarea firmei au fost vândute și patentele pentru rețetele creeate de Liz Claiborne. De aici până a modificarea lui MAMBO nu a fost mult. Așadar, primul meu parfum, sau marea iubire mirositoare, din păcate este mort! 

Anii au trecut, m-am îndrăgostit de multe alte ori de diverse miresme ale diverselor parfumuri originale sau mai puțin originale, iar acum nu pot spune că am un parfum preferat. Pot spune însă că am un parfum pe care îl aleg mai des decât pe celelale. Cred că o să vă dați seama cine este cap de listă din următoarea imagine:


Da, Giorgio Armani Code! Despre el pot să spun că ar fi  preferatul meu (actual) din categoria parfumurilor bărbătești. Nu sunt de neglijat nici Paco by Paco Rabanne sau CK One by Calvin Klein. 

Oricare dintre aceste parfumuri, consider că trebuie să facă parte din arsenalul unui bărbat. 

Foaie verde de cafea,
Asta e povestea mea,
O poveste cu parfum 
Pe care v-am spus-o acum.

Acest articol frumos mirositor a fost scris cu drag pentru SuperBlog 2014


4 Responses so far.

  1. Dichisitule :) Cam multe parfumuri ai pe-acolo :)

  2. Daniel! Scrie clar negru pe alb! :D Am o nebunie cu parfumurile .. si incep si cu ceasuri .. asta e alta nebunie! Si mai scumpa decat cea cu parfumurile :D

  3. Ai mai multe parfumuri decat mine :O ? Gata, fac lista pentru Craciun, 10 sticlute cu parfum pentru inceput. :))

  4. Ianolia ... ce sa-i faci daca imi plac parfumurile :D

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!