Urlet!


Astazi URLU!
Azi ma dor toate!
In inima se sfarma mii de sentimente! In creier imi crapa idei!
Am plans!
Este de plans!
Ce se intampla in jurul nostru nu trebuie sa ne lase RECI!
Am ajuns INUMANI!

Am adunat o serie de zile grele, iar azi, am rabufnit!
Ce se intampla in Ukraina este de plans!
Ma gandesc la trecutul meu, la trecutul nostru, si la ce s-a intamplat in 1989 in Decembrie!

Din pacate, ne-am castigat libertatea de a fi SCLAVI!
Un sclav sunt si acum, aici departe de toti si toate! Oriunde vom merge, ca popor ROMAN, vom fi niste sclavi!

Chiar daca producem minti stralucite ce merg prin universitati de renume si inventeaza sau descopera "leacuri" minune, acel produs NU VA FI ROMANESC! Va fi AL LOR!
Noi .. ca natiune nu mai avem NIMIC! Nu mai avem valoare, nu mai avem putere, nu mai avem moralitate!

Singurul lucru care a putut sa ... ma (mai) linisteasca in aceasta seara GRI, nu este decat Anthony Hopkins!
Da actorul Anthony Hopkins a compus un VALS!
Se numeste "And The Waltz Goes On" - iar orchestratia sub indrumarea lui Andre Rieu este de o putere incredibila!
Va las sa ASCULTATI in linistea sufletelor voastre urmatoarea piesa, si sa aveti un gand bun pentru sufletele celor care nu mai sunt azi alaturi de noi, fie ca au fost ei prieteni, familie, apropiati sau cei care si-au dat viata in lupta pentru LIBERTATE!


And The Waltz Go On - Si valsul isi urmeaza cursul! 
La fel si viata! 

Drepturi de autor pentru imagine: Realitatea.net
Muzica: Anthony Hopkins & Andre Rieu Orchestra

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!