Jason Marz - I'm Yours

Iata mai jos o melodie care mie imi place foarte foarte mult ... dupa ce ascultati melodia si vedeti videoclipul .. o sa polemizam putin pe tema acestei piese da?

Deci .. Vizionare placuta!



Ok .. acum ca ati vazut videoclipul si v-ati convins ca melodia este una super .. eu am o MAAAAAAAAREE DILEMA ... ( nu stiu cati au aceeasi dilema ca si mine dar .. cred ca-s dus eu cu pluta ) ... so .. dilema mea .. CE MAMA LU PROCES VERBAL CAUTA PITICU' PE SCENA?!? (il gasiti pe scaun langa negru si stikla de apa.. sau alcool)

Ok .. ma ajuta si pe mine cineva sa imi dau seama ce cauta PITICU' ACOLO?!? Comentati si voi sau dati-va cu parerea!

Pana va dati seama ce e cu PITICU' iata ca am gasit si un PITIC .. care stie sa CANTE ! si ce mai canta ;)) hihi



SI TOTUSI .... CE CAUTA PITICU' ACOLO?!?

4 Responses so far.

  1. nu stiu care e treaba cu piticu' (probabil e baiatu' cu apa din concerte) DAR baietelu' din al doilea filmulet este genial!!!

    Response from madalina
  2. porbabil e vre-un cadou de la fani. geez ce dilema ! sa nu dormi noptile, nu alta.

  3. Exact ... nu am dormit 2 nopti ca nu stiam ce-i cu piticu pe scena :D :))

  4. Eu zic ca o asteapta pe Alba ca Zapada :D

    Oricum mult prea tare melodia!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!