CapraMea este FAN BRÂNZĂ!

Dap, azi scriu puțin și bine ... ZIC! (mai mult am desenat)

Se știe că eu sunt un Fan Brânză
Mănânc brânză sub orice formă! Cașcaval, brânză de vaci, de oaie, de capră mai puțin .. dar nu o exclud doar nu o să stric prietenia cu CapraMea, NU? :) Brânză la micul dejun, brânză la prânz și desigur... brânză la cină! 

Din păcate încă nu am gustat Miezul de Lapte de la Delaco, și mor de oftică și bineînțeles de POFTĂĂĂ! 
Dar, cum ajung în România, mă opresc să-mi iau o doză de Miez! (sau poate îmi trimite și mie cineva o mostră?? ^^ ) 


Țin să menționez că am cu mine minunatul cașcaval afumat de la Delaco (l-am cărat cu mine când am fost ultima dată acasă!) Și dacă nu mă crede nimeni, AM DOVADA! Se vede că sunt un fan real al produselor Delaco? 

Și ca să fac dovada mai ... savuroasă am profitat de una din pasiunile mele, și anume DESENUL! 

Bine, nu sunt eu vre-un mare Picaso sau mai știu eu ce pictor desăvârșit dar, pe mine mă relaxează .. desenul și, bineînțeles, brânzaaaa! 

Așa că nu mai lungesc vorba și vă las pe voi să vă delectați cu ”talentul” meu .. iar eu o să mă delectez cu Cașcaaavaaal afumaaat !!! 










Mister CHIȚ, a venit și el la o bucățică de cașcaval... doar nu era să lase Capra fără companie! 




Capra și cu Chiț dau IAMA în cașcaval! 



Acest articol a fost scris si creat pentru SuperBlog 2013
Copyright imagini DAN PAVEL și CapraMea

2 Responses so far.

  1. Ce frumoos!

  2. Ce desene haioase. Mult succes!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!