Este el ....

Urmatorul videoclip vine in ATENTIA voastra cu un SCOP!!!


Va rog sa-l vizionati cu atentie!!!






V-am zis ca acest videoclip vine cu un scop! Noi .. nu ne gandim niciodata la un INFARCT in familia noastra, fumam, consumam alcool peste masura, pierdem nopti, suntem stresati, avem griji, datorii la banci, certuri intre prieteni si in familie .. si nu numai! Nu ne gandim o secunda ... sa zicem "GATA .. nu mai vreau sa ma cert... simt ca imi plezneste inima!!" Nimic mai adevarat dragii mei! Inima asta a noastra este o masinarie DATA ..vorba aia .. de la Doamne Doamne si e JMEKERA rau ( cu dublu JM) .. dar nu poate sa le duca pe toate cele enumerate mai sus ... si la un moment dat .. ne trezim cu EL .. Infarctul!

Pretuitii pe cei de langa voi ... cei care se apropie de acea varsta la care pot apare Infarct-urile, Voi insi-va .. eliminatii factorii de risc precum fumatul, o viata stresata, si cele enumerate mai sus! 
Ingaduitiva VOUA .. o noua zi in viata!!!

Am zis ca am avut un scop cu acest post, cu acest videoclip, mama mea , luni dimineata a suferit un infarct... asa ca nu spune NICIODATA ... nu o sa ni se intample NOUA!!! Protejeaza-i pe ai tai, protejeaza-ti inima! Acum se afla la terapie intesiva pe sectia de cardiologie si este bine! Se reface! Nu are voie sa faca nimic .. decat sa STEA!
.

2 Responses so far.

  1. imi pare rau pt mama ta...sper sa se insanatoseasca cat mai repede.

    Response from ioana peteanu
  2. Imi pare rau ca ati trebuit sa treceti prin astfel de momente, atat mama ta, cat si cei din jur, dar ma bucur ca se reface.
    Cred ca romanii ar trebui sa lase un pic bascalia la o parte si sa inceapa sa ia in serios un stil de viata mai sanatos. Stiu si eu atatea persoane care ba toarna pe gat, ba intoxica plamanii, ba intind in tigaia plina cu ulei de prajeala. Nu te joci cu astfel de chestii si ar fi bine sa-ti dai seama de asta inainte sa pui mana la inima.
    Multa sanatate!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!