Dansez...traiesc...visez

Da .. nu stiu cati din cei ce citesc CapraMea.. stiu ca una din pasiunile mele este dansul!!! (am 2 medalii argint la Samba si Bronz la Tango clasic intr-o competitie amicala interstundeteasca alaturi de partenera mea Alexandra .. sau Alec pentru prieteni :D )
Imi doresc sa POT sa continui dansul... ma face sa ma simt... EU!
Nu stiu cati dintre voi ati vazut filmul Danseaza cu mine (titlul original Dance with me) dar ... recomand cu caldura celor care au pasiune pentru dans! Si nu numai!
Asasadar va las sa simtiti si sa traiti urmatoarea piesa:




Sper ca intr-un viitor cat mai apropiat sa ma apropii MACAR la nivelul celor ce danseaza in videoclipul de mai sus .. sau de ce nu, la nivelul protagonistilor din filmul Danseaza cu mine!

One Response so far.

  1. cu siguranta vom ajunge sa dansam asa sau chiar mai bine:D...pup

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!